TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kuntotalolla PN-pojat (Julia 2005-04-10 4:42)

Kuviot

Elle
2005-04-13 19:36

"Miten mahdollista? Mieshän ne kuviot määrää!

(Yhden viejän aktiiviseksi kuviovalikoimaksi 20 kädenalitanssikuviota on muuten itse asiassa ihan hyvin!)"

No joo, voi olla ettei niitä ihan oo kahtakymmentä, mutta kun saman kanssa menee niin meistä kummastakin alkaa välillä tuntua että taas näitä. Mutta ei niitä itse asiassa kyllä ole kahtakymmentä :)

Ja tässä tapauksessa kuviot määrää nainen, en tosin minä vaan paras ystäväni jonka kanssa tanssimme hyvinkin usein jenkkiläisiä. Miesten kanssa tulee harvemmin lähdettyä, on niin "helppo" valinta tallata sosiaalifoksia kun ei oikein tule pyytäneeksi että jos koitettais. Jos ei kuitenkaan osaakaan. :) Myönnän että minulla on pienoinen alemmuuskompleksi asiasta, olen harrastanut sen verran vähän aikaa, ja ne mitä olen mennyt on kyllä ollut ihan helppoja seurata, mutta menen silti mieluummin Ellun kanssa... Konservatiivi mikä konservatiivi. Ollaan niin kauan tanssittu yhdessä että tietää heti mitä toinen aikoo ja voi seuraamisen ja ajattelemisen sijaan keskittyä tanssinautintoon. Minulle se on hyvin tärkeää. Mutta ehkä joskus... ;)

Kirjoittajan avainsanat: jenkkitanssit, seuraaminen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu