TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lapsetkin lavoille (Mimi 2005-03-09 13:39)

Lapsetkin lavoille - kunhan saat?

Nuorineiti
2005-03-10 18:12

Minä aloitin paritanssien harjoittelun 15vuotiaana (tanssitaustaa on n.9v balettia ja n.1 jazzia).15 vuotiaana sain jostain kipinän lopettaa nuo ja aloittaa paritanssin, vanhempani eivät tanssiihmisiä kuitenkaan ole eikä kukaan kavereistanitkaan,joiden kanssa silloin kuljin.Nyt olen n.3vuotta paritansseja harjoitellut (viime kesänä olin ensimmäisen kerran lavalla ja tänä vuonna vähän useammin kun kirjoitukset loppuu ja aikaa taas on) ja saanut innostuksen myös äitiini ja tarkoitus on tämä tanssikärpänen myös isääni tartuttaa (tulee olemaan vaikeampi tapaus). ;)

Harmittaa vaan kun ei ole ollut vanhempia,jotka olisivat minut mukanaan laivoille vienyt (muuten ne kyllä varsin ihania ovat,en vaihtaisi).Nyt sitten tilanne onkin niin,että minä vien vanhempia katsomaan lavoille millaista siellä on.Joskus näinkin päin.

Enempi pitäisi nuoria lavoille saada (poikiakin).Jokin aika sitten 18 vuotta täytin niin pitihän sitä käydä baarejakin katsomassa,mut ei,eivät ole mun paikkoja enkä ymmärrä mitä niissä jotkut näkee (joo,tiedän,että jos niiltä kysyttäisi niin ne ajattelisi lavoilla käynnistä juuri samalla tavalla).

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu