TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mielipiteenvapaus (Nippo 2005-02-23 10:47)

"Älä hae" -ilmoitus

Humppis
2005-02-24 8:33

Kuvagalleria

Jos nirppamiesten kuviin pitäisi päästä käsiksi, edellyttäisi se tietysti sitä varten ihan oman sivuston luomista, jotta sinne palstalle tuodulla linkityksellä pääsisi tsekkailemaan.

Eihän suinkaan olisi mitään järkeä laittaa vain palstakirjoittajien kuvia sinne, ne muut nirppailijat kun kuitenkin ovat ylivoimaisena enemmistönä.

Pitäisiköhän tehdä lakialoite eduskunnalle tuon kuvaston aikaansaamisesta, ja tietysti ankarin sanktioin vielä. Vapaaehtoisestihan useimmat eivät sinne kuviaan toimittaisi kuitenkaan.

Tasa-arvon vuoksi toki myös nirppanaisten sivusto olisi perustettava. Väitänkin, että paljon enemmän niitä mieluusti hakijoitaan valikoivia siltä puolen aitaa löytyy.

Helpointa tietysti olisi toimia niin kuin tähänkin asti enemmistö on toiminut: Haetaan vain rivistä, jos ei olla aivan varmoja, että haettava on mielissään haun kohteeksi joutumisestaan.

Itse olen niille, joiden toivon hakevan milloin ja mistä vain, asiasta tavalla tai toisella kertonut. Hyvin on useimmille mennyt perille: Kovikaan pitkiä aikoja ei piilopaikoissa tarvitse kyyristellä.

Mitään varsinaista etua en ainakaan minä löydä siitä, että minut, joka monen muun tavoin oleskelen sivummalla, entistä helpommin saisi laajemmallekin joukolle oikein näöltä tunnistetuksi. Tosin kovin vaikeaa se ei ole ollut tähänkään mennessä.

Niin MLeena, jotkut oppivat nopeammin kuin toiset.

Itse olen vuosikaudet haeskellut joitakuita parhaita tai muuten mukavimpia naisia, vaikka nämä eivät koskaan hae minua. Lopulta minullakin sitten yleensä lamppu syttyy, ja viimein luovutan.

Väärinkäsitysten välttämiseksi väitän näin julkisesti, etten koskaan ole sinua pakittanut. Tai sitten meistä jompi kumpi on ollut vahvasti juovuksissa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu