TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mielipiteenvapaus (Nippo 2005-02-23 10:47)

Mielipiteenvapaus

Vinttikaivo
2005-02-23 11:42

Kaikkia kirjoituksiasi en ole lukenut, mutta jos viittaat vain kirjoitukseesi pakkien antamisesta, sen olen lukenut. Ja kävin sen lukemassa uudelleenkin. Minua kirjoituksessasi mikään ei loukannut, vaikka olenkin ihan eri mieltä kanssasi. Huvitti lähinnä...

Minun nähdäkseni palstan pitäjällä on kuitenkin oikeus ja velvollisuus valvoa palstan sanomaliikenteen sisältöä. Jos hän katsoo, että kirjoitus on asiaton, hänellä on minun mielestäni täysi oikeus poistaa joko tietyt kirjoitukset tai sulkea koko nimimerkin kirjoittelu. Kullakin palstalla on tietyt säännöt (kuten elämässä yleensäkin) ja jos sääntöjä ei noudata, on seuraukset kannettava.

Mutta pakeista vielä: edelleenkin olen esim. Dragon kanssa samaa mieltä siinä, että jotenkin 'ei-haettavat-tanssijat' täytyisi voida erottaa sellaisista, joita saa hakea. Ainoa luotettava keino on nähdäkseni se, että ne, jotka eivät halua itseään haettavan, pysyvät poissa hakualueelta. Jos joku muualta hakee, kyseessä ei minun mielestäni olekaan pakkien antaminen, jos ei jonkun kanssa tanssia halua (pieni selitys on silloinkin kohteliasta antaa).

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu