TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssilinjat (Aragorn 2005-01-03 16:41)

Tanssilinjat

Humppis
2005-01-04 10:47

Totta kai minäkin pyrin myös jivetellessäni ja muuten swingaillessani mahdollisuuksien mukaan väistelemään kaikkia (joskus jopa kävellen läpi oikaisevia) ja daamia liikkeeseen lähettäessäni hakemaan sellaista aukkoa, joka ei heti ole menossa kiinni.

Kuitenkin sen yhtenä pakettina miehen tiukasti ohjaaman foksaajaparin on suunnattoman paljon helpompaa väistää kuin vain yhden käden tai sormen muodostamassa yhteydessä pyörähtelevän ja hypähtelevän parin.

Joissakin kuvioissa ollaan kokonaan irti. Miten enää saan daamin nykäistyä yllättäen ilmestyneen foksaajan tieltä takaisin, kun olen hänet laittanut spiniin ja mahdollisesti samalla spinnaan itsekin?

Samoin vaikkapa tunnelissa, jossa nainen menee takaperin miehen kainalon alitse, kummallakaan ei siihen suuntaan ole ainakaan parillisia silmiä käytettävissä.

Aivan liian monta kertaa olen joutunut repimään tanssitettavani oikean käsivarren irti olkakuopastaan, kun olen viime hetkellä yrittänyt pelastaa tämän törmäämästä juuri siihen tupsahtaneeseen toiseen tanssijaan.

Muiden kädenalittajien kohdalla tilanne tungoksessa tanssiessa ikäänkuin kuuluu asiaan, mutta foksaajien toivoisin ottavan liikkeiden erilaisen hallittavuuden paremmin huomioon.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu