TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakit??! (Andreas 2004-12-13 15:22)

Pakit??!

Urpiina
2004-12-14 23:20

"Kun istuin, edessäni kaksi naista antoi pakit isolle miehelle, jota en ole ennen Kuntsilla nähnyt."

Näinköhän minä olin yksi "pakittajista". Nimittäin jos ollaan samassa isossa miehessä... Olen ko. miehen kanssa tanssinut aikasemmin, tosin eri lavalla, Kuntsilla näin tämän miehen ensimmäistä kertaa. Kun tuli minua hakemaan, chachan ensi tahdit soivat. Kysyi minulta, että tanssinko chachata, vastasin, että en voi sanoa osaavani. Vastaukseni kuultuaan siirtyi varmaan viereisen naisen kohdalle kysyen saman kysymyksen. Sitä en sitten tiedä lähtikö viereinen nainen chachan pyörteisiin vai ei. Näin ollen minä en mielestäni antanut pakkeja, vaan mies ei huolinut. Olisin voinut lähteä chachata kokeilemaan, jos olisi sanonut, että no ei se mitään, kokeillaan kuitenkin tai mennään vaihtoaskeleella. Herää tietysti kysymys, olisiko minun pitänyt poistua rivistä kun kuulin chachan alkavan??? Mielestäni ei, koska vaihtoaskelhässäkkä sopii tuohon vallan mainiosti.

Tapoihini ei pakkien jakelu kuulu, tosin joskus sitäkin tulee tehtyä, mutta silloin kyseessä on humalainen tai kähmijäksi tiedetty, tai näin ainakin pääsääntöisesti.

Yleisesti ottaen olen pakeista sitä mieltä, että jokainen taaplaa tyylillään, mikä minä olen siihen sanomaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu