TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakeista (Trickster 2004-12-13 20:54)

Kyllä vai ei

Pimu
2004-12-14 16:44

Jos vielä kuvitellaan, että vastapuolen kieltäytyminen tuntuu toisesta yhtä pahalta kuin suostuminen toisesta

Jos siis kuvittelen tähän tilanteen, että hakija on lähes selvin päin eikä esim. käpälöi takapuolta tai muita kriittisiä paikkoja haittaavasti tanssin aikana, niin koen aina tanssin mielyttävänä... Itse suhtaudun näin miltei aina tanssitettaviini.... en koe toisen ihmisen läheistyyttä tanssin aikana pahana. Enkä missään tilanteessa niin pahana, että pakittaisin... Mutta eri asia ovat humalaiset, joiden pakittaminen tyylikkäästi kuuluu asiaan, jos humalatila häiritsee.. kaikkia ei häiritse sekään... saahan näiden humalaistenkin kanssa mukavan ja hauskan rupatteluhetken aikaiseksi..halutessaan. Mutta tässä siis kommentoin näitä selviä tanssijoita. Ei ole tarve pakittaa - niin huono oloa ei ole koskaan tullut toisen ihmisen läheisyydestä.

jonka olen poiminut parisuhteen kiemuroista. Siellä minulla "ei" voittaa "kyllä" -kannan. Koen "ein" painoarvon suurempana. Jos toinen osapuoli ei jotain halua, minun "kyllä" joutuu väistymään

Tässä kuvaamassasi tilanteessa saattaa ihan oikeuteen joutua, jos tuon Kylläasenteen säilyttää ja väkisin sillä toisen Ein kumoaa...

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu