TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakit??! (Andreas 2004-12-13 15:22)

Minunki pakko kirjoittaa, pikkuvihan riskilläkin

Pia M
2004-12-13 23:04

Me pinssinkantajat olemme sitoutuneet olemaan pakittamatta. Jos kantti ei kestä tanssia kenen tahansa raittiin miehen kanssa, on parasta jättää pinssi kotiin. Vai ovatko Isäntä ja Matti eri mieltä? Pinssi ei ole vain maksuton etu, josta kuoritaan kermat päältä.

"Me pinssinkantajat olemme sitoutuneet?" Missä ja milloin minä olen sitoutunut?

Ei pidä käsittää väärin. Mie en muista, milloin viimeksi olen pakittanut. Ei ole suunnitelmissa aloittaa systemaattista pakittelua lähitulevaisuudessakaan. Mutta haluan kyllä pitää viime kädessä omana asianani valita, kenet päästän lähelle itseäni - se päätös ei kuulu Isännälle, Matille eikä tanssi.netille.

Kanttini kestää kyllä tanssia sangen monenlaisten ihmisten kanssa. Mutta jos se, että kannan kaulassani pinssiä, tarkoittaa sitä että minulla ei ole enää sitä veto-oikeutta itsestäni ja omasta reviiristäni, johon olen itsenäisenä ihmisenä tottunut, niin lienee tosiaan syytä jättää se pinssi kotiin.

Me pinssilliset haluamme tanssinilon lisäksi viestittää avoimuutta, reiluutta ja vastuullisuutta muista ihmisistä. Kaikki osaavat tanssia jotenkin. Jos joku ei osaa tanssia hyvin, yritämme ohjata opettelemaan ja auttaa oppimisessa - emme syrji. Me toivomme lavoille lisää väkeä ja erityisesti miehiä, koska heitä on vähemmän.

Kyllä, tässä olen asiasisällön osalta aivan samaa mieltä. Tanssi on jokaisen oikeus - jokaisen, joka haluaa tanssia.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu