TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakit??! (Andreas 2004-12-13 15:22)

Pakit??!

Andreas
2004-12-13 15:22

Tästä aiheesta on täällä keskusteltu aiemminkin, mutta ajattelin vielä kysyä suuren raadin mielipidettä asiasta.

Olin lauantaina Nokian Kerholassa tanssimassa. Oli meneillään naistenhaku ja olin hakurivissä toiveikkaana odottamassa, että jospa joku hakisi. Kappale alkoi soimaan, välittömästi siinä vaiheessa huomasin että ko. tanssilaji ei ole minun parhaimpiani, tosin myös bändin soittamisella/laulajan jakamisella oli merkittävä osuus asiaan. Sen kummempia ihmettelemättä poistuin hakurivistä aulan puolelle, ensin noin viiden metrin päähän salin ovesta ja siitä hissuksiin palailin takaisin salin ovelle päin. Jäin noin kahden ja puolen metrin päähän ovesta, aulan puolelle, niin siinä se sitten tapahtui!

Muuan tanssineitonen haki minua tanssiin, katsoin olevani oikeutettu kieltäytymään tanssiin kutsusta, joten sanoin hänelle, että lähdin karkuun ja valittelin huonoa askellustani ko. tanssilajiin, pyysin vielä anteeksi käytöstäni ja kiitin hausta. Annoin vielä selvän vinkin, että voit hakea myöhemmin, ei hakenut. En ollut mielissäni ko. tapahtumasta, kuulin siitä vielä toiselta taholta illan aikana, mutta silloin tekoani oli puolusteltu. Kiitos siitä!

Ko. menetelmä on toiminut vaihtelevalla menestyksellä, jopa siten että tanssineitonen on jäänyt puheisiin kanssani siihen asti kun on tullut jalalleni sopivampaa musiikkia, haku on uusittu, ja parketille!

Kertokaa nyt hyvät ystävät mitä mieltä olette käyttäytymisestäni, että voin tarvittaessa korjata sen.

Kirjoittajan avainsanat: Nokian Kerhola, pakit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu