TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ryysistä ja törmäilyä (Manjaana 2004-11-21 14:18)

Sitä törmäilyä ennen kaikkea...ja ONNEA Teuvolle!

Marlen
2004-11-21 21:15

Olipa tosiaankin törmäilyn mestaruusajot, kolme kertaa lähes samaan kohtaan saadut tällit meinasivat muorin vauhdin laannuttaa..huh. Tänään on sitten paranneltu, onneksi Eväs on hyvä hoitaja;-).

Tällejä lukuunottamatta, upeat tanssit, musiikki oli niiin kovin miun maun mukkaan.., jopa polkat oikean tempoiset..kiitos Tanssikengät. Ihanaa kun tuli hidasta valssia, masurkkaa ja jenkkaa sekä tietysti upeita tangoja. Molemmat orkesterit soittivat tosi tanssittavaa musiikkia laidasta laitaan, ja Teuvo lauloi tunteella.

Onnea 50-vuotiaalle, saman verran vuosia lisää!

Olen oppinut huonoja tapoja, kun nappasin hitaalle valssille Oivan, vaikka ei ollut edes naisten haku..hyi minua. Lisää tunnustuksia..hain kaksi kertaa "vierasta" miestä, vaikka hän ei ole koskaan hakenut minua, minä kyllä ennenkin..huh. Seuraavan kerran saan jo varmaan rukkaset.

Taitaa tuo näkö mennä kokonaan, kun en sit millään löydä minua hakeneita miehiä naisten tunnin aikana. Svingpolkkakin oli hukassa, onneksi Savonpoeka sentään löytyi..ja Isäntä, kiitos kaikille yhdessä ja erikseen. Kiitos Manjaana ja kumppanit seuran pidosta..vaikka kiirettä pitikin;-).

Ensi viikonloppuna taidamme suunnata muihin maisemiin, sillä en halua jalkojani aivan silpuksi.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu