TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Koukussa? (Freespin 2004-10-18 14:25)

Koukussa?

Freespin
2004-10-18 14:25

Hejsansaa kaikille. Teitä tervehtii uusi palstalainen. Olen aktiivinen tanssinharrastaja, kuten valtaosa tanssi.net:in lukijoista. Tarkoittaa sitä, että treenejä olen buukannut kalenteriini useita / vko. Tanssista on tullut vähitellen elämäntapa. Haluan kehittyä lajissa kuin lajissa. En tiedä mitään nautittavampaa tapaa viettää vapaa-aikaani. Eikö kuulosta tutulta?

Olen itsekseni miettinyt ja seuraillut sivusta lavakulttuuria ylipäänsä. Tuntuu siltä, että joidenkin kohdalla tanssiharrastus täyttää täysin riippuvuusproblematiikan kriteerit. Tai manian :) Lavoilla käyminen on miltei pakonomaista. Tulee sellainen fiilis, että tekisi mieli ravistella tanssikaveria, kehottaa lepäämään ja rauhoittumaan välillä. Huolettaa tuommoinen :)

Pidän itse taukoja tärkeänä useastakin syystä. Levon jälkeen huomaan yllättäen tanssin kulkevan paremmin. Olen ehkä oppinut jotakin, mitä olen yrittänyt harjoitella pitkään. Tanssi-ilta tuntuu superkivalta pienen tauon jälkeen. Toisaalta elämässä on tärkeä ylläpitää erilaisia ihmissuhteita.

Korostan vielä, että itsekin olen aktiiviharrastaja ja nautin tanssista. On hyvä, että ihminen innostuu jostakin ja omistautuu asialleen sydämestään. Kohtuus kaikessa.

Toivottavasti tätä ei ymmärretä ihan väärin. Ottakaa kantaa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu