TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Minä en osaa mitään (Manjaana 2004-10-05 10:40)

Suattaap nii käyvä ;-)

Rex
2004-10-06 8:37

Palomita: <<Aika harvat miehet (paitsi opettajat)ovat pystyneet neuvomaan mulle naisten askelikkoja tai seuraamista, hekin vain näyttävät mitä he tekevät ja sitten yritän seuraamalla päätellä mitä naisen pitäis tehdä.<<

Päivi: <<Minä en monesti edes niitä, edes tutummissa jutuissa! Jos pitäisi (lavalla) näyttää joku kuvio ihan kylmiltään, niin melko suurella todennäköisyydellä ei onnistu, koska minun duunini on seurata mitä viedään, ei TIETÄÄ, mihin pitäisi astua!<<

Olen vuosien varrella pyytänyt useampaakin, itseään hyvänä tanssijana pitävää, naista näyttämään minulle jonkin tanssin askeleita. Ihan perustanssien ja nimenomaan naisen askeleita.

Vastaukset ovat aina noudatelleet samaa kaavaa; ensin hetken aikaa silmien räpyttelyä, sitten: "En minä mitään askeleita osaa. Minä vain menen niinkun viedään." Putkiaivoista mieshenkilöä onkin sitten suuresti hämmästättänyt, kuinka jollakin voi olla niin hämmästyttävän nopea reaktiokyky, että pystyy toisen liikkeitä noin vain seuraamaan, yhtään asiaa ennestään tuntematta.

Jos olen sitten jaksanut tarpeeksi vängätä, on joku saattanut heltyä jotain näyttämäänkin. Mutta. Taustaksi on ehdottamasti pitänyt olla musiikki, ja askeleet on näytetty sen tahdissa. Ei puhettakaan, että hitaasti ja askel kerrallaan.

Ehkä se sitten onkin naisilla yleisempi ilmiö. Tähän asti olen luullut, että kaikki maailman naiset ovat tässä asiassa vain globaalissa salajuonessa minua vastaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu