TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Minä en osaa mitään (Elisa 2004-10-04 11:29)

Minä tiedän etten tiedä mitään, mutta tiedän että tiedän enemm....

Pia M
2004-10-05 14:49

Ja niin alkoi harjoittelu, yhtä moitetta ja arvostelua

Mie olen tuossa sitä miettinny, että aika usein se näyttää menevän sillä tavoin, että hyvin menee ku ei mitään kuulu.

Ajan takaa ensinnä sitä, että tansseissa mies on kuningas, toisin sanoen, järjestys on se että miehellä on varaa neuvoa naista, koska naisia on tansseissa niin s******sti enemmän - siis jos neuvova mies ei naista miellytä, ja nainen siitä huomauttaa, niin miespä on vapaa naista vaihtamaan, ja jättämään naisen kyyneliänsä pyyhkimään kun ei kelvannutkaan herralle nöyräksi opetus- ja opettelumateriaaliksi.

Toiseksi ajan takaa sitä, että ku pariskunta yhdessä tahkoaa tanssin salaisuuksia, niin helppo on sanoa kun joku menee pieleen. Myönteistä palautetta, kehuja siis, ei suomalainen osaa antaa. Elikkä jos ei mitään sanota niin asiat menee niinkuin pitää :-)

Varjopuolena tässä toisessa kohdassa on se, että neuvottava osapuoli, siis yleensä nainen, masentuu koska ainoa palute jonka saa, on negatiivista. Vaikka sitä kuinka yrittäisi viedä selkärankaan sitä ajattelua, että hiljaisuus on kehu, niin ei se pidemmän päälle riitä. Joskus on kiva kuulla myös siitä, mitä tekee hyvin ja oikein. (Ja sitte vielä, että kuka se on se auktoriteetti joka sanoo että joku asia on oikein tahi väärin, onko se se mies-tanssittaja vaiko joku aivan muu... ja millä rahkeilla?)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu