TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Minä en osaa mitään (Elisa 2004-10-04 11:29)

Minä en osaa mitään

Senior
2004-10-05 11:41

Palstalaisia kiitän mukavista hetkistä, on ollut ilo tuntea kuuluvansa tähän mainioon porukkaan...

Kiitos vaan kaikkien palstalaisten puolesta. Samat fiilikset on minulla ollut useaan kertaan. Enkä nytkään katso kuuluvani joukkoon, vaan otan itseäni niskasta kiinni ja pistän joskus palstalle jonkin rivin. En näet pysty antamaan mitään teille palstalla enkä tanssilattialla, kun liihottelen vain vaimoni kanssa tanssilattialla omalla tyylillämme. Ja jokainen nauttikoon siitä tyylistä millä tanssii; uskoisin että nautinto on molemminpuolinen kun kumpikin huomaa että toinen nauttii ja on antautunut tanssiin - olipa tyyli mikä hyvänsä. Miehelle osaamattomuus on vakavampi asia kuin naiselle - naiselle riittää vain kyky seurata. Ja tanssiessa - varsinkin kädenalitansseissa - pitää miehen tyytyä siihen, että nainen voi tehdä eri kuviota kuin mies on ajatellut (mieskin voi tällöin surata naista); improvisointi on hauskaa.

Mitä tulee palstakirjoituksiisi, ovat ne olleet mainio lisäpiristys joskus niin 'vakavahenkisiin' kirjoituksiin. Itse aion lähitulevaisuudessa pistää muistelon eräästä tanssimatkasta v. 1959, jotta ne palstalaiset, joita kiinnostaa lavatanssien fiilikset ja touhut jopa ennen heidän syntymäänsä, voivat projisioida ne nykyiseen lavatanssikulttuuriin. Mutta katsotaan jaksanko taas nousta alhojen yöstä välillä pinnalle.

Huomenna - Manjaana - tulet palstalle takaisin: ei sieltä kokonaan niin vaan poistuta. Tsemppiä ja hyviä tansseja - muista, että osaamattomuutta tanssilattialla (tai palstalla) ei ole, jos vain fiilikset ovat oikeita. Eikä sitä fiilistä aina voi kaikkien kanssa saavuttaa!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu