TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Taikakuun ja Hirvosen vauhdikas meno Käenkoskella.. (Annukka81 2004-10-03 11:42)

Taikakuun ja Hirvosen vauhdikas meno Käenkoskella..

Annukka81
2004-10-03 11:42

Kiitokset kaikille, jotka lähettivät ajo-ohjeita minulle!! Oikein hyvien ajo-ohjeiden perusteella, mitä sähköpostiini sateli lähemmäksi parikymmentä löytyi metsän ja järven keskeltä kaunis tanssipaikka nimeltä Käenkoski. Lattia oli mitä parhaimpia missä olen käynyt ja hyvä mielestäni tanssilenkkareille. Luistoa kenkien alla riitti välillä vähän liikaakin, mutta eipä tuo haitannut.

Taikakuun ja Kari Hirvosen musiikin mukana ilta vierähti nopeasti. Harmikseni illan aikana ei soitettu kuin yhdet jenkat, polkat ja masurkat, jotka onneksi itse pääsin tanssimaan:) Toivottavasti seuraavaksi olisi miehissä kuitenkin enemmän polkan ja masurkan taitajia..

Hyviä tanssijoita oli liikenteessä ja jopa uudelle nickille löytyi kasvotkin. Pikkuhiljaa nickeille rupeaa kasvoja esiintymään enemmän ja enemmän.. :)

Mutta arki koittaa väkisin ja ei muuta kuin odottelemaan seuraavan viikon tanssireissuja perjantaina Häijää (Taikakuu/Helmi) ja lauantaina Satulinna (Finlannders/joku muu)..

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu