TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Raportti Kisarannasta (Isäntä 2004-09-27 9:32)

Raportti Kisarannasta

Isäntä
2004-09-27 9:32

Meille pinssiläisille oli järjestetty verhon taakse riittävän suuri tila kokoontua. Paikalle ilmestyi puoli kahdeksaan mennessä 40 pinssiläistä. Ensin söimme Ealin syntymäpäiväkakkua ja joimme kahvit. Seuraavaksi Matti esittäytyi ja minä kerroin pinssin syntymähistorian. Klo 20 jälkeen tuli pinssiläisiä lisää, arviolta 60-70. Ainakin minulla henkilökohtaisesti oli hauska ilta. Valitettavasti en ehtinyt kaikkia pinssidaameja hakemaan. Erityinen kiitos Kisarannan järjestäjille positiivisesta suhtautumisesta pinssiläisiin ja kaikkiin muihinkin tanssijoihin. Siisti paikka, hyvä palvelu ja kohtuulliset hinnat. On eräs parhaista paikoista joissa olen käynyt.

Esillä oli lista johon osallistujat saivat laittaa nimensä. Nimiä tuli 45 ja ne ovat tässä:

Andreas, Annukka81, A.L. Saari, BomDia, Crystal Blue, D Malone, Daria, Eal, Hani, H-Loore, Humppis, Humbuugia, Hurmio, Intohimotanssija, Isäntä, Jande, Jääpuikko, Kaneli, Kikka, K-karvalakki, Kottis, Kuopus, Kurppi, Lievoset, Matti, Mike, Piipa, Piku, Puna-ailakki, Punapaula, Ria, Rumpalisti, Saana, Salli, Salsa, Suke, Syystuuli, Tangoilija, Tanssitalkoissa, Tintti, Tiuku, Tuiteri, Valssimies, Walker ja Wihtori.

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu