TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakit mieheltä? (Kikka 2004-08-29 22:47)

Pakit mieheltä?

Tapani
2004-08-30 15:49

Kävelin tyyppiä kohti ja hän minua kohti... Kun pyysin pelille, hän nosti kätensä minun ylitseni ja otti naisen takaani...

Mies ei siis seisonut rivissä, vaan oli menossa johonkin, tässä tapauksessa siis tulevaa tanssiparia kohti jonka kanssa tanssista oli luultavasti jo katsekontaktilla sovittu. Hän todennäköisesti ajatteli, että se toinen olisi vastaavasti loukkaantunut jos hän olisikin lähtenyt sinun matkaasi ja varmasti olisikin jos tanssista hänen kanssaan oli jo eleillä ja ilmeillä sovittu ja pari oli vain kulkemassa kohti toisiaan. Liikkeellä olevien ihmisten hakeminen on aina vähän riskialtista, koska he ovat menossa jonnekin ja heillä on siten usein pätevä syy kieltäytyä.

Tottakai olisi ollut mieheltä herrasmiesmäistä pahoitella asiaa sinulle ja selittää, mutta ei kaikki ole sosiaalisesti niin sulavia että hoksaavat moista tehdä yllättävässä tilanteessa. Tahattomat sosiaaliset kömmähdykset pitäisi minusta erottaa tahallisen huonosta käytöksestä ja antaa anteeksi. Tuskin kukaan meistä huomaa jokaista kertaa kun käytöksellään tahattomasti pahoittaa jonkun toisen mielen.

Voihan mies toki oikeasti olla mätä, mistäs minä tiedän kun en tiedä kenestä on kyse enkä ollut tilannetta katsomassa. Mutta kuvauksen perusteella kyse ei välttämättä ollut tietoisesta tai ainakaan tahallisesta huonosta käytöksestä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu