TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ämyri (Lurjus 2004-08-24 10:32)

""Pakkiautomaatit" jääkööt kotiin.

Tapani
2004-08-26 1:16

Joo Manjaana, täällä näyttää olevan tiettyä suvaitsevaisuutta pakkien jakelemiseen lavatansseissa :(

Kaikilla ei ole aina hauskaa kaikkien kanssa, ei voi eikä tarvitse olla. Eikä ketään voi vaatia näyttelemään että olisi, niin kivaa kun se vastapuolelle olisikin. Kyllä minusta on oikein ja asiallista, että jos tanssi ei ole kivaa niin se näkyy jostakin. Minä olen tansseissa pitämässä hauskaa ja haluan että myös minun tanssipartnereillani on hauskaa. Jos joku ei oikeasti tykkää minun kanssani tanssimisesta toivon, että hän näyttää minulle hapanta naamaa, niin silloin tiedän hakea jotakuta jonka kanssa tanssi on molemminpuolisesti hauskaa. Vielä parempi olisi jos saisin pakit niin en hukkaa omaa enkä partnerini aikaa tanssilla, jossa todennäköisesti kummallakaan ei ole hauskaa.

Ymmärrän kyllä ne hyvät puolet mitkä pakkien välttämisen periaatteessa on, ja kannatan tätä käytäntöä. Minusta hakemis"oikeuden" mukana tulee kuitenkin hakijalle, eli varsinkin miehille, paljon valtaa, ja sitäkautta paljon vastuuta. Vaikka ketä tahansa saakin hakea ja on oikeus odottaa että haettu myös lähtee tanssimaan, niin pitäisi muistaa että tanssin on tarkoitus tuottaa iloa kummallekin osapuolelle. Kukaan ei ole lavalla viihdyttämässä sinua. Me olemme siellä viihdyttämässä toinen toisiamme. Minusta olisi varsin itsekästä ajatella, että joka ikinen nainen lavalla on siellä minun tanssinautintoani varten, ja jos häneltä ei irtoa minulle täysin rinnoin tanssittua tanssia hymyn kera niin hän on käytöstavaton huono ihminen.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu