TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hypppääkö Päivi? (Isäntä 2004-08-19 0:47)

akrot yms

Palomita
2004-08-20 9:47

Päivi : Ja etten ole koskaan alkanut opetella akroja, syystä että pelkään... [eilen Pavilla suutuin yhdelle tuntemattomalle miehelle, kun hän riuhtaisi minut varottamatta akroon. Pelästyin aivan pirusti!])

Mäkin oon kartellut akroja kun pelkään niitä. Pari kertaa olen joutunut yllättäen niiden uhriksi salsassa ja fuskussa. Säikähdin paljon fuskussa, oli sen verran pitkä härdelli ja tunsin putoavani. Viejä sanoi että kyllä hän ottaa kiinni ja toisella kerralla se oli tosi hauskaa ja nyt odotan ko viejää fuskuille kun se on niin kivaa. Minä pelkään eniten kuperkeikkatyylisiä pyöräytyksiä kun multa menee niissä melkein taju. (Oon aina inhonnut kuperkeikkoja ja karuselleja). Kaikesta muusta pyörittelystä tykkään kuin hullu puurosta ja vauhtiakin saa olla ja paljon, kunhan homma on hallinnassa eikä telota muita.

Enemmän inhoan/pelkään tangon kaatoja kun niitä tekevät sellaiset jotka eivät osaa. (Hyvien "kaatajien" taivutuksista nautin) Olen useamminkin joutunut roikkumaan pää melkein lattiassa ja selkä mutkalla. Eikä kaatajalla ole aavistustakaan että hänen pitäisi saada mut sieltä vielä ylös. Olen aika kevyt ja ehkä se houkuttelee kaatoharjoituksiin sellaisiakin jotka eivät ole niitä tehneet.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu