TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannasta - ? (Kikka 2004-07-28 23:17)

älä tee niinkuin minä teen... sadat pakit saaneen näkemystä

Margiitta
2004-07-31 16:25

Kivisen - sittemmin unelmaisen auvoiseksi muuttuneen tanssiurani aikana olen kohdannut monia selitystä vaille jääneitä tilanteita. Monen on kyllä vaikea edes uskoa, että se on totta. Pakkeja ei juurikaan enää tule - ainakin kun muistaa pysyä Jyväskylän seuduilta poissa. Ihan hyvä niin - onhan hakutilanne positiivinen yllätys, kun pakkimahdollisuus on alitajunnassa. Olenhan tietysti myös kokemuksesta oppinut, keiden arvolle en sovi, tai todennäköisesti en sovi.

Sen olen myös oppinut, että pakittajat n. 80%:sti ovat vähintäänkin tanssinohjaajia tai -opettajia. Sisältyneekö tämä käyttäytymismalli sitten koulutukseenne - vastatkaahan!! Itse en pakkeja anna kuin toivottomasti humalassa oleville tai likistelijöiksi osoittautuneille (ovat siis osoittaneet sen jo). Minulle kukaan ei ole luonnostaan vastenmielinen, mutta itse olen kyllä lukemattomat kerrat kokenut olleeni vihollinen n:o1 - siis täysin vieraalle ihmiselle; mistähän olisin sen voinut etukäteen päätellä - en mistään!! Sitten ovat nämä, jotka ovat lähteneet vastentahtoisesti ja saaneet minut jäykistymään kompurajalaksi - pitkäksi aikaa eteenkinpäin. Näitä tapauksia ei kyllä enää aikoihin ole ollut - vai lienenkö sitten oppinut nämä tilanteet hoitamaan edukseni.

Kirjoittajan avainsanat: pakit, tanssinopetus

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu