TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjun lauantai... (Hanni 2004-05-23 17:36)

Fanien lauantai...

Maria_
2004-07-30 22:44

Kommentoidaanpas vaikkapa tähän kohtaan. Itse olen Janne Tulkin keikoilla tänä kesänä muutamia kertoja käynyt, ja ollut siinä lavan edessä seisovassa porukassa mukana. Toisaalta olen muutamia kertoja myös tanssinut hänen esiintymisesä aikana, ja aina on tilaa ollut riittävästi. Riutalla tosin en ollut, mutta esim. Mäntsälässä yhteiskeikalla Anne Mattilan kanssa (joka myös keräsi omat ihailijansa lavan eteen) tilaa oli koko ajan riittämiin. Sen sijaan eräällä Jannen ravintolakeikalla (johtunee paljolti juuri ympäristöstä) sai kourallinen lavan edessä seisseitä tanssijoilta vihaisia katseita, kommentteja ja jopa tönimistä ja tyrkkimistä osakseen.

Tanssilavalle monet tulevat vain tanssimaan, jotkut kuuntelemaan, ja osa, kuten minä, sekä tanssimaan että kuuntelemaan. Usein olen toisen esiintyjän/levyjen aikana tanssinut kovastikin, ja sitten Jannen ja Tulisen sydämen vuorolla seissyt lavan edessä katselemassa ja kuuntelemassa. Heidän esityksessään kun on todella jotain katsottavaakin. Tanssilavalla tykkään käydä, tunnelma on hieno ja ihmiset mukavia. Siksi oikeastaan ihmettelenkin miten tänne tällainen keskustelu on päässyt syntymään. Itse kun olen aina aistinut lavoilla tunnelman että "kyllä aina sekaan sopii". No mutta, pidetään kaikki hauskaa tansseissa, olivatpa liikkeelle saaneet voimat mitkä hyvänsä. Niin kuin jo monta kertaa on ilmi tullut, kyllä sopu sijaa antaa. =)

Kirjoittajan avainsanat: Janne Tulkki, mäntsälän suurlava, fanit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu