TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kiitos Mäntsälän suurlava ja Riutta! (Omppunami 2004-07-30 10:40)

Kiitos Mäntsälän suurlava ja Riutta!

Omppunami
2004-07-30 10:40

Salasana: Vastaanottaja: Viestin otsikko: Viesti: Kiitos kaikille, jotaka "uhrauduitte" tanssimaan kanssani Mäntsälän suurlavalla 27.7 ja Riutalla 28.7. Tulin kaukaa "maalta" ja tulin myös vailla mitään odotuksia. Mutta yllätys olikin positiivinen, sain tanssia niin paljon kun jaksoin ja ihan mukavien tanssittajien kanssa. Varmaankin nyt lomalaisten "sesonkiaikoina" tanssiväki liikkuu laajenpaa kehää, koska tanssittajani olivat melkein poikkeuksetta muualta, kuin ko.lavojen lähettyviltä.

Erityisen mukava tanssi-ilta oli Riutalla, jonne palaan vielä tänä kesänä. Olen aika "vihreä" tanssiosastolla, siksipä seurasin "kilpajuoksua" Riutalla naistentansseissa vähän hämmästyneenä, miehet oli riuhtaistu lattialle jo ennenkuin ensimmäinenkään tahti oli soinut. Jäin hyvin monesti vain "pistesijoille" ko. kilpailussa! Mutta tärkein, tanssista nauttiminen oli pääosassa koko illan. Erityiskiitokset "tangoystävälleni" tangon tulisista kuvioista ja herralle, joka jaksoi vielä viimeiset valssit tanssia. Pitkä kotimatka pimeässä ja kaatosateessa meni hyviä muistoja kelatessa. Mitä lähemmäksi pääsin kotiani, sitä varmempi olin come back´stani! Hyvä Mäntsälä ja Riutta!

Niin ja FBI BEAT on minulle, ikuiselle rautalankafanille, lähes "pyhimysorkesteri".

Kirjoittajan avainsanat: Mäntsälä, Riutta, FBI Beat

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu