TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Liikennesääntöjen noudattaminen tanssilattialla huonontunut (Ami 2004-07-24 17:22)

Liikennesääntöjen noudattaminen tanssilattialla huonontunut

Maple
2004-07-27 11:46

Tansseissa ei voi olla,etteikö törmäis muihin...niitä törmäyksiä sattuu ihan vahingossa vaikka kuinka yrittää varoa.Varsinkin jos on tosi paljon ihmisiä,niin törmäykset on väistämättömiä...Kivaahan se ei todellakaan ole,jos muihin törmäilee...Mutta täytyypä seuraavalla kerralla muistaa ku tanssitaan,että jos oot selkä menosuuntaan,ni mun pitää sitten toppuutella,jos muita on edessä :) Toki itsekin olen se harjoittelija ja yritän parhaani mukaan kunnioittaa myös muita tanssijoita.Tanssiminen on mukavaa ja hyvää liikuntaa...(varsinkin jos ei muuten liiku ollenkaan),niin on sitten kiva käydä pyörähtelemässä ja tavata tuttuja ihmisiä.Näin kesäaikaan on mukava käydä kiertelemässä eri lavoilla ympäri suomea ja sen olen huomannut,että lavoilla on eroja,ihan tanssijoissakin...jotkut ymmärtää miten lattialla pitää edetä...jotkut taas "pakittaa" väärään suuntaan ja sitten on jalat mustana...mutta sopu sijaa antaa....eikös se niin ole? :)

-Maple-

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu