TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Naapurivaara, Ylläs soikoon (Sahrami 2004-07-26 7:48)

Unelmavävyiltä

Pekka Nebelung
2004-07-27 9:33

Kiitos!!

Olemme saaneet paljon palautetta forumiin ja suoraan sähköpostiin näiden kirjoitusten takia.

Tiedostamme täysin sen, että emme, niin kuin ei varmasti mikään orkesteri ole, täydellisiä. Yksi meidän suurimmista ongelmista on se, että välillä ajaudumme niin täysin soittamamme musiikin pauloihin, että tempot saattavat olla vähän yläkanttiin. Olen huomannut, että se on aika yleinen ongelma. Tavoitteemme on kuitenkin soittaa hyvää tanssimusiikkia. Sekä tanssijoille, että kuuntelijoille. Yhtälönä vaikea! Teidämme sen...

Yritämme lisäksi kovasti markkinoida tanssimista harrastuksena, "vaihtoehto-disco". Haluammehan, että tanssikulttuuri olisi olemassa vielä 30 vuoden päästä, kun orkesterimme nimi vaihtuu Unelmapapoiksi.

Olen seurannut tätä palstaa aktiivisesti noin vuoden ajan ja olen yrittänyt mahdollisimman pajon ottaa oppia kaikista kirjoituksista. On kuitenkin yleinen ongelma!!! Miten pitä tyytyväisinä samaan aikaan ns. hyvät tanssijat, jotka haluavat usein sellaisia tanssilajeja mitä keskinkertaiset (kuten allekirjoittanut) eivät esimerkiksi osaa tanssia?? Aikamoista luovimista! Yritämme kuitenkin parhaamme mukaan... Toivottavasti se näkyy ja kuuluu.

Orkesterimmme täyttää 16.8.2004 1v.!!! Olemme siis 5 nuorta miestä jotka toteuttavat unelmaansa elämänsä innolla. Toivon, että edes se, on asia mikä näkyy ja kuuluu...

Kun ja jos nähdään keikoilla, tulkaa morjestamaan ja jos joku uskaltaa tai viitsii... Saa mielellään viedä meikäläisen tanssimaan, nautin siit kovasti, vaikka en olekaan kovin erikoinen siinä.

Pekka Nebelung

p.s. Kipinälle tiedoksi, että Laurilassa oli sunnuntaina hyvin porukkaa liikkeellä. 240 tanssijaa, tämän kesän 4. vilkkain ilta... Oli hienot tanssit!! Ihana lava...

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu