TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Liikennesääntöjen noudattaminen tanssilattialla huonontunut (Ami 2004-07-24 17:22)

Liikennesääntöjen noudattaminen tanssilattialla huonontunut

Aku
2004-07-26 13:39

Nuita törmäyksiä tapahtuu...joissakin tanssipaikoissa kunnioitetaan hienosti tanssietikettejä ja joissakin ei sitten ollenkaan...mutta joka puolelle ei ehdi katsoa/nähdä jokaista ympärillään olevaa paria...joskus oman/toisten liikkeen nopeus on suuri jolloin ei ehdi "jarruttaa"...onhan näitä syitä pitkä litania, mutta tosi on, että mukavaa se ei ole...niimpä itse ainakin yritän välttää törmäystä toisiin vaikka sitten tanssin kustannuksella ja onneksi meillä täällä Oulussa puhutaan ja harjoitellaan tanssikurssilla myös tästä. Tanssilattialla on monen tason tanssijoita, joten vaikka minäkin vasta olen harjoitteluasteella, niin yritän parhaani mukaan välttää törmäämistä toisiin tanssipareihin...välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä...ja yritän kohteliaasti pyytää törmäystäni anteeksi... Yksi "apu" minulla on teille muillekkin joka ainakin minua auttaa välillä, kun me miehet emme aina näe mitä selkämme takana tapahtuu, niin daami voisi kevyesti "jarruttaa" vasemmalla kädellä olkapäästä "että toppuuta hiukan siellä takanasi on toinen pari"...Kajaanittaren kanssa tämä toimii minulla oikein hyvin ja muutaman muun kanssa...

-Aku-

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu