TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Uudet kunkut valittu (Hanni 2004-07-11 0:30)

Uudet kunkut valittu

Yökukkuja
2004-07-12 19:32

Olin paikalla ensimmäistä kertaa tangomarkkinoiden finaalia seuraamassa Seinäjoki Areenalla ja täytyy sanoa, että oli tanssivarvasta kutittavaa kuunnella tangoja sellaisen orkesterin esittämäna.

Viime vuoteen asti olen vältellyt tangomarkkinoille menoa ajatellen, että siellä markkinameininki lyö liikaa läpi, mutta onneksi menin viimevuonna itse katsomaan, enkä uskonut huhupuheita. UPEA tunnelma. Käytän sanaa upea, koska se oli upea. Olin Atria-hallin tansseissa, ja katutansseissa ja useat hyvät bändit (useiden vuosien tangokuninkaallisten yhtyeet) soittivat HYVÄÄ monipuolista tanssimusiikkia. Varsinkin Taavitsaisen bändin Tinkala soittaa harmonikkaansa niin että tämän naisen pää oli mennä pyörälle...ja menikin.. :-)

En ymmärrä ollenkaan miksi jotkut ovat NIIN kyllästyneitä tangomarkkinoihin. Eihän niitä ole pakko seurata. Onhan se loistava paikka uusille laulajan aluille näyttää kyntensä. Eikä kaikista tarvitsekaan tulla kiintotähtiä kuten Koriseva tai Kantola. Minä kyllä olen vieläkin ihan tangotunnelmissa ja varsinkin kun naapurikylän (Pylkönmäki) maatalon poika veti Sinisen Huvimajan niin komeasti. Ja se että joku on komea tai nätti ei alenna kenenkään arvoa. Ihme ulkonäkösyrjintää. Ja Johanna lauloi myös upeasti. Puhtaasti. Kokeilkaahan yrittää samaa, te arvoisat jotka väittävät heitä "tusina" laulajiksi.

Nyt mä lähen taas hääjärjestelyjä jatkamaan. Kaupungissa on kiva poiketa mutta äkkiä pois.

Kirjoittajan avainsanat: tangomarkkinat, atria-halli, Taavitsainen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu