TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutallapa taas (Humppis 2004-06-13 8:25)

Riutallapa taas

Päivi
2004-06-14 22:08

Täytyy myöntää, että olin väärässä, ja vieläpä ihan monessa asiassa (onneksi en arvelujani kovin julkisesti toitotellut). Eli:

- Oletin illan musiikillisen annin olevan heikkoa (FBI-Beat, Hervanto ja Räsänen), mutta itse asiassa sehän oli ihan hyvä: ei tarvinnut tuskailla, että "mitähän tämäkin nyt sitten oikein on?" tai "hitto, tähänhän tempoon kuolee!"

- Oletin, ettei kyseiset esiintyjät vedä kovastikaan "tanssitaitoista nuortaväkeä". Totesin siinäkin olevani väärässä! Harmitti, että saimme vääntäydyttyä paikalle vasta kymmenen aikaan (tieto tanssien odotettua paremmasta laadusta olisi varmasti jouduttanut verkkaita valmisteluja).

- Oletin, että sade karkoittaisi ihmisiä lavalta. No ei se sitä ainakaan niiden osalta ollut tehnyt, joita siellä toivoinkin näkeväni. Ja todistettavasti ainakin viisi henkilöä olisi JÄTTÄNYT TULEMATTA jos EI olisi satanut!

Eli hyvät olivat SadeTanssit!

"Näinköhän osaisin Saharassakaan pysähtyä keitaan kohdalla?"

Tuskin, jos tanssiaskelin (neito syleilyssäsi) matkaa taittaisit...

"norjalaisia paimentaneen Päivin"

Nyt setällä menee vähän sekaisin meneisyys ja tämä hetki. Ihan kaikki ulkkikset ei ole Norjasta. Tämä oli se Kanaatan maan ihme. Joka ei kyllä mitään paimentamista tarvinnut, sen verran sosiaalinen tapaus! :D Ja sitäpaitsi jo ihan lavakonkari, jo toista kertaa! :)

"itse palstapoliisia"

Palstapolliisi, kahdella (tai siis kolmella) ällällä... Nih!

Kirjoittajan avainsanat: Riutta, Riutanharju

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu