TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tunnetko/oletko tanssinut /bongannut tanssinettiläisen ? (Puujalka 2004-06-14 19:02)

Tunnetko/oletko tanssinut /bongannut tanssinettiläisen ?

Puujalka
2004-06-14 19:02

Täällä on ollut ennenkin kalluppi samasta aiheesta. Mutta laitetaanpa nyt uusiksi, kun täällä on jostain syystä niin paljon uusia nimimerkkejä, pinssillä ja ilman.

Ja Humppiksen ei tarvitse vastata, koska palvelimen levytila loppuu kesken :::)

- 'tuntemasi' nimimerkit ?

- luulet tietäväsi, mutta et ole täysin varma

- kenen kanssa olet päässyt/joutunut tanssimaan

- kenen kanssa toivoisit pääseväsi tanssimaan

Humppis 2004-06-14 22:35 =>

Koska Puujalka ei nimenomaan kieltänytkään (levytila ehkä sittenkin riittää) Listaan lyhyesti ensin tanssitetut (eimissään järjestyksessä): Marlen,Julia,Tangopassion (kyllä! Kerran Satulinnassa), Päivi, Pia M, Taitri,Tuomari,Mersu,Ruisrääkkä,Syystuuli,Manjaana, Jääpuikko, Krisse,Pixu,Tuulikki, Ansku,Meku, Punapaula,Hani,Punapää, 4711,MLeena,Ope,Mymmeli, Härkärotta, Punamusta,Hanni,Humppabeibe, Humppabeibe ja sen kaveri,Objection,Jenkkakahva, Netta,Neitoperho, Hloore,Crystal Blue,Kristiina,Meri,Pirre,Säihky, Sabina,Miizu,Saana,JO6 (?)

Ja sitten tavattu, vaan ei (muistaakseni) tanssittu: Isäntä,Valssimies,SepeS,Charterdriver,Walker, Kapteeni,Kesäheinä, Pohjoisenpoika,Elisa, Juha-Pekka Helo, Teekkari,Piilovalssaaja,DMalone,Marcos,Jussi,KOS,Kake, Pekka (jälkibong videolta e-mailin perusteella/metrin päästä ohi Äänekosken kisoissa), Kuopus, Kurppi,Suke,Mutu,Maalaisvaari,Matti, Puujalka, Murphy, Kristian,Krakataskussa,Gentleman,Hidalgo,Hambi,Pete P, Pete R,Salsa,Karhunpennun huviretki, Pulmu, E Tuomas, Ilopilleri, Liisukki.

Tais tulla yhteensä 82 kpl.

Ai niin ja se tanssimistoive: Tietysti mahdollismman monta kertaa vielä niiden n. 20 parhaan listalla olleen keijukaisen kanssa.

Manjaana 2004-06-14 23:44 =>

Mie taidan vaan listata kaikki peräkkäin... Arvojärjestys eli ensin naiset ja aivan sekalaisessa järkässä..

Ansku, Candice, Hani, Hanni, Härkärotta, Irja, Jonna, JO6, Julia, Jääpuikko, Kastehelmi, Krisse, Liinu, Liisukki, Marlen, Meri, Mersu, MLeena, Mummi tai Mummeli?, Mymmeli, Neitoperho, Objection, PiaM, Pixu, Pirre, Punamusta, PunaPaula, Päivi, Raili, Saanasofia, Susu, Syystuuli, Tiuku, Tuomari, 4711..

Aarre, Charterdriver, DMalone, Hambi, Humppis, Ilopilleri, Isäntä, Johannes, Juha-Pekka Helo, Jönni, Kapteeni, Karhunpennun hupiretki, KOS, Kuopus, Kurppi, Maalaisvaari, Marcos, Mutu, PeteR, Provex, Puujalka, Rumpalisti, SepeS, Suke, Tangopassion, Valssimies, Vanhapoika, Walker..

Tämän lisäksi on kättely-bongeja kymmenkunta, metelin ja huonomuistisuuden vuoksi nikit karkuteillä.. Nähnyt olen kauempaa mm. Krakan, Murphyn, Musta Rudolfin, Pete P:n ja ilmeisesti Limanuljaskan?.. Kuka olikaan se neito Riutalla, joka enää harvemmin kirjoittaa???

Haluaisin päästä tanssimaan "Riksterin" kanssa...

Pohjoisenpoika 2004-06-15 0:55 =>

No niiin minäkin vastaan kerrankin tähän keulapäässä että ei aina tulla jälkijunassa.

Tämä lista tosin ei ole pitkä tunnetusta syystä

Elisa, Viivi,Sahrami, Hymyhuuli,Isäntä , Humppis,Suke, Kurppi, Eki,Walker

sitten varmaan Hani joka tavannut minut niin kait minäkin olen tavannut hänet tosin nyt kyllä jo olen aika varma kuka hän on niin ja asuuhan meillä tämä Mallukka meinasi unohtua kun on liian lähellä oli vielä joku jonka merkkiä en nyt muista anteeksi vain.

H-loore 2004-06-15 7:38 =>

enpä oo vielä kerenny bongailuhommiin oikein silleen kunnolla, eli en tiedä vasta kun Mymmelin, Humppiksen ja Hannin. Toivottavasti lista kasvaa tämän kesän aikana vähän pidemmäksi.. :) (oon siis vasta äskettäin itteni laittanu tänne sekaan!) H-loore ei mielestään ole kyllä tanssinut koskaan Humppiksen kanssa! Yrittäny olen joskus siellä ihmismassan seassa päästä edes lähelle, muttei vielä ole onnistunut tanssietäisyydelle päästä...

Karhunpennun hupiretki 2004-06-15 8:40 =>

Leikkasin, liimasin ja lisäilin vähän edellisiin, tältä näyttää:

Tanssitetut

Ansku, Meku, Julia, Syystuuli, Pulmu, 4711, MLeena, Urpiina, Seinäruusu, Mersu, Sabina, Manjaana ja Liinu (Sori jos joku jäi mainitsematta, vähän pahvipää kun oon)

Muuten bongatut/arvatut

Marlen, PiaM, Kesäheinä, Päivi, Punapaula, SepeS, Walker, Kolli77, DMalone, Marcos, Kake, Kuopus, Mutu, Maalaisvaari, E. Tuomas, Ilopilleri, Humppis, Isäntä.

Nurmossa varmaan taas löytyy muutama lisää!

Humppis 2004-06-15 9:46 =>

H-loorelle: Anteeksi freudilainen lipsahdukseni (?) Niitä sattuu muillekin kuin vasta Kuikalta omaansa kuvanneelle Elisalle. Tuo varmaan luiskahti väärään osastoon, silkasta kateudesta ;o) Olimme nimittäin käsittäääkseni jokseenkin käsivarren mitan päässä toisistamme pari viikkoa sitten Kolmilammilla, kun sillä kertaa olit päässyt seuramme suosituimman ja kohteliaimman nuorenmiehen vientiin. Samalla pyydän sekä sinulta että muutamilta muiltakin anteeksi, että olen tullut huolimattomuuksissani niccejä kirjoitelleeksi väärässä muodossa. Siis H-loore. (Correct?)

Samalla tässä pari muutakin korjausta/lisäystä: Irja muistutti olemassaolostaan. Totta kai olemme ainakin kahdesti tavanneet. Ja Pohjoisenpojan listasta palasi vasta mieleen, että olihan se Mallukkakin silloin paikalla.

Tintti 2004-06-15 10:07 =>

Yhtäkkiä mieleen tulevat tunnistetut:

Tytöistä Ria, Kikka, Salli, Tiuku, Aino, Janika... Pojista (tanssinut kaikkien näiden kanssa) Simon, Kuopus, Aku, Mike, Salsa, Wihtori, Ahool... ja tietysti Humppis, heh! (yksi fuskupuolikas äitienpäivänä Satulinnassa - NAISTENTUNNILLA...)

Lisäksi tiedän useita joilla on pinssi mutta nicci ei ole tiedossa.

Tällä palstalla kun surffailee niin toki haluaisi testata omaa osaamistaan useimpien kanssa mutta kun se on aina vähän sattuman sanelemaa...

Aarre 2004-06-15 10:06 =>

Bongatut, muuten tunnistetut tai arvatut aakkosjärjestyksessä:
Humppis, Isäntä, Jonna, Kapteeni, Karhunpennun hupiretki, Kuopus, Manjaana, Marcos, Matti, Punapaula, Tiuku.

Lisäksi olen saanut sähköpostia yllättävän monelta, ja onhan niitä tullut itsekin lähetellyksi.

Intohimotanssija 2004-06-15 10:11 =>

Tanssittajat Isäntä, Salsa, Vanhapoika, Walker, kolme muuta miestä, joiden nicciä en kysynyt.

Bongatut naiset Meri, Mersu, Manjaana, ja muutama nainen, joiden nicit on menneet ohi korvien.

Mainitsinkin jossakin, että muut pinssimiehet eivät minua hae (johtuisiko lyhyestä hameesta), koska taidoista ei pitäisi suurempi pula tulla. Mutten aio tässä luetella kaikkia lajeja, joita tanssin.

Tintti 2004-06-15 10:13 =>

...ja piti vielä lisätä että toki on tuttuja joiden kanssa on läheltelty sähköposteja ja viestitelty muutenkin...

Toki 'törmäyskurssi' tällaistenkin kavereiden kanssa olis ihan mukava - erityisesti tanssilattialla...

Candice 2004-06-15 10:43 =>

Tanssitaneet:Kuopus,Pete R. Murphy(??)(mä en ikävä kyllä muista sitä nikkiä)

Tavattuja:Manjaana,Hanni,Humppabeibe ja sen kaveri,Mymmeli,Päivi,Kuukkutimurunen,Tuomari,Mersu,Miizu,Humppis (se ei vaan tunne mua;)),PiaM.,Tuiteri, Enempää ei tuu nyt mieleen...:( Sori jos joku jäi mainitsematta..

Miehet ei siis kauheen ahkerasti oo hakeneet...;) Ai,ai,ai...

Mul on oikeesti huono näkö,niin pinssin bongaaminen tuottaa hetkittäin vaikkeuksia...:( Saa ja pitää tulle repimää hiasta!!!:)

Tiuku 2004-06-15 11:02 =>

Bongatut naiset:

Ansku, Härkärotta, J06, Julia, Jääpuikko, Krisse, Marlen, Manjaana, Meri, Mymmeli, PiaM, Päivi, Pirre, Pixu, Punamusta, Punapaula, Salli, Tintti, Tuomari, Vinorosso

Miehet, ensin sellaisia joiden kanssa olen joskus tanssinut:

DMalone, Hambi, Humppis (ei näemmä myönnä ite), Ilopilleri, Isäntä, Kuopus, Krakataskussa, KOS, Marcos, Matti, Mike, Musta Rudolf, Pete.R, PLe, Puujalka, Rumpf, SepeS, Teekkari, Valssimies

muuten vaan bongattuja: Charterdriver, Johannes, Karhunpennun hupiretki, Maalaisvaari, Simon, Tangopassion

Toivottavasti en ole ketään unohtanut...

Trickster 2004-06-15 11:31 =>

En taida loppujen lopuksi tuntea yhtäkään nimimerkkiä. Luulen tietäväni kuka Emäntä on, en ole tosin aivan varma :). Olen päässyt tanssimaan useiden nimimerkkien kanssa. Toivoisin pääseväni tanssimaan kaikkien kanssa. Vielä on kesää jäljellä!

Jääpuikko 2004-06-15 12:29 =>

Bongatut naiset: Marlen,Pia M,Tuomari,Mersu,Manjaana,Pixu,Ansku, Punapaula,Punapää,Mymmeli,Punamusta,Hanni,Humppabeibe,Crystal Blue,Meri,Miizu,Julia,Päivi,Tiuku,Candice ja Kukkutimurunen.

Bongatut miehet: Isäntä,Humppis,Dmalone,Tom,Krakataskussa,Gentleman,Marcos,Ilopilleri,SepeS,Puujalka,Valssimies,Teekkari,Matti,Marlenin Eväs(nicciä en tiedä),Tangopassion,Kuopus,Walkar,Pete R,Charterdriver,Hambi,E.Tuomas,Mutu ja Maalaisvaari.

Saattaa olla muitakin mutta kun ei jaksa muistaa kaikkia. Se on tämä ikä kun muisti alkaa pätkimään.

Karjalainen nainen 2004-06-15 12:44 =>

JOO - tanssittua on tullu ainaskii seuraavien kanssa: Puujalka, Kake, Humppis, Ilopilleri, DMalone, Salsa, Maalaisvaari, Murphy, SepeS, Mutu, Karhunpennun Hupiretki ...

JA - tutuksi tulleita: Julia, Ansku, Pia M, 4711 ...

Muitakin on tai oisi, mutta bongailu yleensä unohtuu siinä tanssin pyörteissä!

Crystal Blue 2004-06-15 14:23 =>

Olen listannut omani siinä järjestyksessä kun mieleen tullut ja varmasti joku unohtui joten suokoon anteeksi..... :-)

Tanssinut: Isäntä, Valssimies, Ällikkämies, Ilopilleri, Salsa, Karhunpennun hupiretki, Pete R, Vanhapoika, DMalone, Kake, Marlen eväs, Humppis, Marcos, Walker, Jussi, Matti, Mutu

Bongattu/juteltu: Julia, PiaM, Meri, Marlen, Tuulikki, Ansku, Tuomari, Liinu, Jääpuikko, Meku, Mersu, 4711, Charterdriver, Punamusta, Salsan eväs (niciä en muista kuulleeni)Tangopassion

Tunnistettu: ainakin .....Suke, Manjaana, Päivi, Krisse, Juki, Punapaula, Kesäheinä, Mymmeli,......

Sitten tietenkin ne lukuisat pinssilliset ja pinssittömät joiden kanssa olen jutellut tai tanssinut jotka eivät niciään ole kertoneet.

Tanssimaan toivoisin pääseväni mahdollisimman monen listassani mainitsemattoman kanssa, mutta erityisesti "tanhuvammasta" kärsineen Kaken kanssa olisi kiva ottaa tango uusiksi joskus jossain.

Crystal

Mersu 2004-06-15 13:32 =>

Tutui löytyy ainaskin Marlen,Julia,Päivi, Pia M, Tuomari,Manjaana, Jääpuikko, Krisse,Pixu,Ansku,Hani,Punapää, 4711,MLeena,Mymmeli, Härkärotta, Punamusta,Objection,Jenkkakahva,Meri,JO6,Saanasofia

Ja sitten tavattu ja osin myös tanssittu: Isäntä,Valssimies,SepeS,Charterdriver,Walker,Marcos,Vesku,Kake, Kuopus, Suke,Maalaisvaari,Humppis, Matti, Puujalka, Murphy,Pete P, Pete R,Salsa,Karhunpennun huviretki, E Tuomas ...

Listasta saattoi jäädä jokunen puuttumaankin johtuen ... hmmm ... tuatanoinniin... mikä se nyt olikaan..;)) Mut jos nyt muisti ei kauhiasti pätki, niin kaikkien kans on ollu kiva jorata.

Pia M 2004-06-15 14:03 =>

Marlen, Julia, Tangopassion, Päivi, Tuomari, Mersu, Syystuuli, Manjaana, Krisse, Pixu, Tuulikki, Ansku, Meku, Punapää, 4711, MLeena, Ope, Mymmeli, Härkärotta, Punamusta, Hanni, Objection, Crystal Blue, Meri, Candice, Ruusuneito, Isäntä, SepeS, Charterdriver, Walker, Kapteeni, Elisa, Juha Laine, DMalone, Marcos, Jussi, KOS, Pekka, Kuopus, Kurppi, Mutu, Maalaisvaari, Matti, Puujalka, Hambi, Pete P, Pete R, Salsa, Karhunpennun hupiretki, E Tuomas, Liisukki, Urpiina, Liinu,... lääh!hh... masentavaa, näitä on niin paljon että varmasti unohdan puolet, anteeksi etukäteen jo kaikille jotka on jääneet listalta! *huokaa*

Syystuuli 2004-06-15 15:08 =>

Tanssinut: Humppis, Isäntä, DMalone, Kuopus, Puujalka, Mutu, Karhunpennun hupiretki, SepeS, Walker, Maalaisvaari, Jussi, Salsa

Muuten bongatut(osa kauempaa): Tangopassion, Matti, Salsa, E.Tuomas, Ilopilleri Marlen, Manjaana, Ansku, Meku, MLeena, 4711, PiaM, Julia, Mersu, Crystal Blue, Objection, Sabina, Liinu.

Toivoisin pääseväni kaikkien jo bongattujen sekä bongaamattomien (siis miespuolisten) ;)))

H-loore 2004-06-15 15:06 =>

"Samalla pyydän sekä sinulta että muutamilta muiltakin anteeksi, että olen tullut huolimattomuuksissani niccejä kirjoitelleeksi väärässä muodossa. Siis H-loore. (Correct?)"

Nou hätä, ton nimen vois ihan tosissaan kirjottaa mieluummin ilman tuota ylimääräistä viivaa tuolla välissä (sotkemassa jutun..) :)

Ja nyt just hoksasin, hitsi, unohdin mainita että Isännän tiedän tietysti kanssa.. (anteeksi hömelö pääni..)

Ens kerran ku tanssimassa olen, yritän kovasti tulla *Bong* Humppikselle! :)

Maalaisvaari 2004-06-15 15:29 =>

Pia M, Marlen, Julia, Tangopassion, Karjalainen nainen, Päivi, Tuomari, Mersu, Syystuuli, Manjaana, Krisse, Pixu, Ansku, Meku, Punapää, 4711, MLeena, Ope, Mymmeli, Härkärotta, Punamusta, Meri, Candice, Isäntä, SepeS, Charterdriver, Walker, Kapteeni, DMalone, KOS,Kuopus, Mutu, Maalaisvaari,Puujalka, Hambi, Johannes, Pete P, Karhunpennun hupiretki, Liisukki, Hunppis, ainakkin muitakkin saattaa olea, ei van tule hetmieleen

Pia M 2004-06-15 15:30 =>

...Johannes, Karjalainen nainen, ja kuinka ollakaan, Humppis... :-)

Palomita 2004-06-15 15:53 =>

Tää on helppoa; tiedän tanssineeni vain Juhapekka Helon kanssa ja pongannut Pete P:n ja Humppiksen. Kukaan ei tiedä mun mun nicciä....

Ansku 2004-06-15 16:11 =>

Kiirettä pitää, joten lyhyestä virsi kaunis:

Puujalka, Humppis, Marlen, Julia, Tangopassion, Päivi, Pia M, Tuomari, Mersu, Manjaana, Jääpuikko, Krisse, Pixu, Meku, Punapaula, 4711, MLeena, Punamusta, Objection, Kristiina, Pirre, Kesäheinä, Tiuku, Isäntä, Valssimies, SepeS, Charterdriver, Walker, Kapteeni, DMalone, Marcos, Kuopus, Kurppi, Mutu, Maalaisvaari, Matti, Krakataskussa, Gentleman, Hambi, Pete R., Salsa, Karhunpennun hupiretki, E. Tuomas, Ilopilleri, Urpiina, Liinu, Simon, Mike, Härkärotta, Meri, Karjalainen nainen, Syystuuli, Crystal Blue.

Mahdollisesti vielä Mymmeli ja Candice (?). Ja lukematon joukko muita joiden nickin olen autuaasti unohtanut, sorry! *wirn*

Pia M 2004-06-15 16:15 =>

Maalaisvaari 2004-06-15 15:29

Maalaisvaari

Jaa, s'on hyä että hää itsensä on tunnistanu :-) näppärä poika

Miizu 2004-06-15 17:41 =>

En ole bongaillut kovin aktiivisesti, mutta muutamia tiedän:

Hanni, Humppabeibe, Humppabeibe ja sen kaveri, Mymmeli, Viivi, Jääpuikko, Candice, Humppis, Puujalka, Krakataskussa, Maalaisvaari (luulen tietäväni), Pete P., Isäntä

Pohjoisenpoika 2004-06-15 19:00 =>

Joo Humppis sanoi tavanneensa Mallukan silloin kun minutkin mutta asia on kyllä niin että olin tyttäreni kanssa tansseissa kun Tavattiin Pavilla mutta kiitos kohteliaisuudesta.

Kolli77 2004-06-15 19:30 =>

Itse en omista pinssiä. Bongaukset onkin tehty tanssinetin tarinoita lukemalla ja yhdistettyä nimimerkki tiettyyn henkilöön. Melkein aina toisten avustuksella kun puheenaihe on ensin kääntynyt tanssinettiin. Osa on kaukobongeja ja osa arvauksia.

Mymmis, Mersu, Tuomari, Karhunpennun hupiretki, Marlen, Isäntä, Humppis, Hanni, Humppabeibe, Julia, Punapää ja Krisse.

Liinu 2004-06-15 19:26 =>

Naiset ensin vaikka heikoille jäille. Ansku,syystuuli,CrystalBlue,Pia M,Saanasofia,,Manjaana,Raili,Marlen,4711,Julia,Kastehelmi,Intohimotanssija,Tuomari,Objection,ja Sitten miehet joiden kanssa olen tanssinut.Karhunpennun hupiretki,Ilopilleri,Valssimies,Puujalka,Marlenin Eväs,Isäntä,D Malone,Hambi,Kapteeni,Musta ruudolf,,Ällikkämies,Limanuljaska,ja humpiksen kanssa on juteltu.Ja joidenkin niciä en tiedä enkä muistakaan.

Objection 2004-06-15 19:47 =>

Naisten kanssa jutellut. Miesten kanssa tanssinut. Toivottavasti muistan oikein. Manjaana, Ilopilleri, Ansku, Isäntä, Kuopus, Johannes, Elämänlanka, Irja, Walker, Meri, Humppis, J06, Observer, Piilovalssaaja, Valssimies, 4711, MLeena, Marlen + Eväs (hänen kanssaan en ole tanssinut), Matti Jokinen, Sosiaalifoksaaja.

Kauempaa olen havainnut, mutten bongannut useita pinssiläisiä.

Toivottavasti pääsen muittenkin kanssa juttusille, ja tanssimaan. ; D

Mymmeli 2004-06-15 20:03 =>

Lähibong: Isäntä,Humppis,Päivi,Marlen+eväs,Pia M,Maalaisvaari, Puujalka,Kolli77, H-loore,Tangopassion,Tuomari,Mersu,Krisse,Hanni, Humppabeibe,Humppabeibe ja sen kaveri,Miizu,Valssimies,Kake, Krakataskussa,Suke,Salsa,Pete P,Candice,Meri,Manjaana,Ave

Kaukobong:Pixu,Punamusta,Tiuku,Kukkutimurunen,Jääpuikko,Charterdriver, DMalone,Ansku,Teekkari,Gigolo,Mike

Siis en tiedä tunnistaako "kaukobong" ´nimimerkit minua..

Irja 2004-06-15 20:10 =>

Hanni, Hilfe, Hymyhuuli, Julia, Kastehelmi, Manjaana, Marlen, Meri, Objection, Pia M (et taida mua tuntea?), Päivi, Piilovalssaaja, Tuomari…

Humppis, Isäntä, Kuopus, Salsa, Valssimies, Walker…

Kaukobongauksena Ansku, DMalone, Mleena. Ketähän vielä unohdin? Sitten on joitakin, joiden niccejä en tiedä. Paljonhan näitä löytyi kuitenkin, vajaa vuosi sitten en ollut kuullutkaan tanssi.netistä!

Objection 2004-06-15 20:10 =>

Voi minua, menopeli meinasi unohtua, Mersu.

Sinisiipi 2004-06-15 21:00 =>

Listani on kovin lyhyt koska käyn niin harvakseltaan tanssimassa:

Puujalka on ainoa jonka "tunnen" eli hänen kanssaan olen tanssinut.

Murphystä on epäilys erään Ruusulinna-käynnin jälkeen.

Humppiksesta kaukobongaus (hän on antanut hyvät tuntomerkit itsestään joskus aikaisemmin).

Muutamilla naisilla olen nähnyt pinssin, mutta jutteluetäisyydellä en ole ollut.

Urpiina 2004-06-15 21:25 =>

Katsotaan, saanko listaa aikaiseksi.

Nimimerkeistä on tullut tutuksi 4711, Mleena, SepeS, Walker, DMalone, Ansku, Pulmu, Mutu, Kuopus, Isäntä, Sepeteus, Mimmug, Julia, PiaM, Päivi, Mersu, E. Tuomas, Humppis (en ole vielä uskaltanut hakea, enkä esittäytyä) nämä nyt ainakin.

Luulen tietäväni Maalaisvaarin ja Tangopassionin.

Olen saanut kunnian tanssia kaikkien listassani olevien miesten kanssa (lukuunottamatta Humppista). Ja mielelläni tanssin tulevaisuudessakin.

Olen tavannut myös liudan muita pinssiläisiä, mutta kaikkien nimet eivät ole jääneet pinssirekisteriin.

Candice 2004-06-15 21:50 =>

Lisäys edelliseen listaani..: Marlen+eväs,Isäntä ainakin...

Huomasin nimeni komeilevan muutamalla listalla mutta itse en tunnusta tuntevani heitä...EPISTÄ!!!;)

Taitaa olla niin et "apinan tuntee kaikki,mut apina ei tunne ketään"?;)

Kapteeni 2004-06-15 22:26 =>

Huomaan tuntevani useampia tanssinettiläisiä kuin Humppis. Hämmentävää.

Levytilan loppumisen pelossa ;-) en lähde näitä kaikkia hienoja ihmisiä listaamaan.

Piti jo silloin aikanaan ensimmäisen tällaisen kyselyn tekijältä eli Krakalta kysyä että mikä on tämäntapaisen kyselyn tarkoitus?

JuKi 2004-06-15 22:41 =>

Manjaana muistaakseni esitteli itsensä kerran. Päivin uskon tunnistavani kirjoitustavasta. Samoin Pia M:n. Itse en toistaiseksi käytä pinssiä, moni tuttuni käyttää, mutta niceistä ei ole tietoa. Olen tavannut ilmeisesti aika monia täällä aktiivisia kirjoitajia.

Wihtori 2004-06-15 23:02 =>

No Tintin kanssa on tanssattu muutamalla lavalla. Nurmen lavalla tantsattiin parin (tai ainakin toisella oli pinssi) pinssin omistavan neidon kanssa Syke-orkesterin tahdissa. Vaan nickeistään en tiedä. Höpöttivät vielä jostain eväistä, vaikka tanssipaikassa oli kahviokin... Täytyypä hommata listaani lisää nimiä.

Sir 2004-06-16 7:16 =>

Tiedän:Humppis,Isäntä,PiaM,Päivi,JuhaPekkaHelo,Mymmeli

Peter 2004-06-16 9:17 =>

Tanssidaamit:Punapaula, Krisse, Tiuku, Päivi, Kukkutimurunen, Crystal Blue, Candise, Julia, Ansku, Manjaana

Mersu ??? (missä ihmeessä on tanssittu )

Bongdaamit: Punamusta, Pixu, PiaM

Poijaat: Kuopus, Hummppis, Isäntä, Puujalka, CD, Marcos, SepeS, Kapteeni,Hambi

"unohtuneille" iso sori :)

Josef 2004-06-16 9:48 =>

Alan pikkuhiljaa epäillä, että olenkohan edes olemassa. Kukaan ei tunnusta bonganneensa. Syynä voi tietenkin olla se, että pinssissäni lukee "Marttaliitto 105 vuotta". Tätä pinssiä käytin pitkään, ennenkuin huomasin, että on olemassa erityinen Tanssinet-pinssi.

Mersu 2004-06-16 10:06 =>

Pete.R 2004-06-16 9:17 "Mersu ??? (missä ihmeessä on tanssittu )"

Hmm... valitettavasti ei muistaakseni missään.. siksi kirjoituksessani olikin - osin myös tanssittu - ..

Laitanpa siis vastauksena kyselyyn - kenen kanssa toivoisit pääseväsi tanssimaan ... Wirn*

Julia 2004-06-16 10:29 =>

Bong/tanssilistan aakkostamiseni kesken, mutta etukäteistietona: Josef, muistathan, että se Marttaliiton pinssi putosi Kulttuuritalolla, siinä vietävän komiassa polkassa, joka tanssittiin. Siis oikein kunnon BONG.

Murphy 2004-06-16 10:39 =>

Josef älä ole surullinen, sinut on bongattu myös Kulttuuritalolla samalla kertaa kuin Julia, Valssimies ja Karjalainen nainen. Toisella kertaa kun esiinnyin sinuna sillä pakkasskootterireissulla, ole onnellinen että onneksi ei kukaan bongannut sinua pakokaasulämmitteisen tandem-ajohaalarin kanssa.Perustettaisiinko jokin keräilykorttisarja joita voitaisiin vaihdella, saisit ehkä ostaa minulta muutaman kuvallisen bong-kortin? Kortteja olisi eri arvoisia hinta määräytyisi markkina-arvon mukaan. Sinä olet harvinainen ja siksi yksi kalleimmista, kuulunet samaan kastiin Matin kanssa.

Johannes 2004-06-16 10:55 =>

Josef on minut monta kertaa pelastanut kiperistä paikoista... hiljattain myös orapihlajapensaasta...

Liisukki 2004-06-16 11:21 =>

Laulunsanoja hieman muokaten voisi lausahtaa "Mistä tunnet sä pinssiläisen, onko sulle tärkeä hän..." Olen hieman laiskanlaisesti pinssiläisten niccejä bongaillut mutta tässä muistamani( lahopäänä varmasti joku on unohtunut, joten sori vaan ): Walker, Valssimies, Mielummin tanssimaan kuin lenkille, DMalone,Mutu, Isäntä, Humppis, Maalaisvaari,Chaterdriver,Kuopus,Matti Jokinen,Kipinä, Kapteeni,Marlenin eväs .Useampien kanssa olen jopa tanssinut :o)

Naisista: Tuomari, Hanni, Marjaana, Marlen, Meri, Krisse, Liinu, PiaM, 4711, Tuiteri, Meetu, Pixu, Punamusta, Mymmeli

Niih ja sitten on ne monet jotka aktiivisesti seuraavat tätä foorumia mutta eivät ole itselleen niccejä ottaneet :o)) Joten toiveenani on edelleenkin päästä nauttimaan tanssimisesta ja kokea tanssimisen riemua, riippumatta siitä onko tanssittaja pinssiläinen.

Krisse 2004-06-16 14:21 =>

Keräilykortit kuulostaa hauskalta, tosin listasta katsoen näyttää siltä että yhdellä Murphyllä saisi kaksi Krisseä ja kolme Pia M:ää ja luultavasti vielä pullakahvit päälle.

En ole vielä itse saanut listaa aikaiseksi, työt haittaavat harrastuksia ja sitten kun kuitenkin joku unohtuu... ääk, hirvittää jo valmiiksi.

Punapää 2004-06-16 15:25 =>

Taas sama fiilis kuin viime gallupin kanssa, miut tuntee ihmiset joista miulla ei oo hajuakaan! (vaikka hajut ilmeisesti olen saanu jos kerran oon tanssinu joidenkin kanssa ;)ehe,ehe.. ) Miten mut tunnistaa vaikkei miul oo edes pinssiä?!

Mutta nyt oma listani on jo vähän karttunut. Erittäin huono muistini ja hyvän tanssin sekoittama pääni tosin hieman karsii, anteeksi jos en muistanut JUURI Sinua!

Siis tanssinut olen: Humppis(eka pong, ja melkein ainut ainakin vuoden, suurin osa pongailtu vasta viimeisen puolen vuoden aikana koska unohdan pongailun tanssiessa...),Ope75,Puujalka,walker(tai jotain sinne päin) Maalaisvaari,

Tiedän/arvasin: Isäntä, PiaM, Tuomari, Elisa,Tiuku,

Aavistuksia:muumilaaksolaiset (mutta kuka on kuka?),Marlen+eväs(terveisiä naapurilta!), Krisse,Emännästä oli jotain aavistusta joskus.. Ja ne kaksi kaunista nuorta typyä jotka usein keskenään keikuttelee menemään ovat kai palstalaisia mutta minkä nimisiä? (en katsonut TVstä KIVa josta huhujen mukaan olisi selvinnyt)

Ja sitten on niitä jotka ovat esittäytyneet mutta harvasta päästäni on tanssin pyörteissä nimet pudonneet ...sori..

Toivoisin tanssivani: Josefin kanssa (huumorintajun takia!!) ja kaikkien iloisten tanssinystävien kanssa :) olipa pinssiä tai ei

Katrilli 2004-06-16 14:58 =>

No, niin. Tästä listasta ei tule pitkä. Tanssittu on: Tangomies, Isäntä, Vesa, Eal ja muutaman pinssimiehen kanssa, joiden nickiä en tiedä. Ja kukapa nyt ei Humppista tunnistaisi :). Muut ovat vain arvailuja, yhdistämisiä ja tutun tuttuja, joten kun ei henkilökohtaista nickillä esittäytymistä - ei bongauskorttia!

Ansku 2004-06-16 15:44 =>

Niin juu ja putkonen sekä Sepeteus on kans ponkattu!!

Krakataskussa 2004-06-16 15:49 =>

Kapteeni: "Piti jo silloin aikanaan ensimmäisen tällaisen kyselyn tekijältä eli Krakalta kysyä että mikä on tämäntapaisen kyselyn tarkoitus?"

Taka-ajatuksena oli aikanaan selvittää mitkä nicit liittyvät ihan oikeisiin ihmisiin jotka joku toinen ihminen on tavalla tai toisella havainnoinut muuallakin kuin netissä. Tavoite toteutui silloin varsin hyvin.

Juhapekka Helo 2004-06-16 15:52 =>

Bongannut olen ainakin seuraavat pinssinkantajat: Humppis, Pixu, Isäntä, Päivi, Manjaana, Kake, Hanni(?)

Palomita, pisteet sinulle nimeni oikeinkirjoittamisesta. :-) En nyt valitettavsti muista sinua, minut olet kuitenkin bongannut ja tanssinutkin ilmeisesti sitten kanssani.. Hämilläni olen.

Juhapekka

Bingomies 2004-06-16 16:07 =>

Tunnen: Emäntä, Brutus, Jouko, Limanuljaska.

Olen lisäksi kerran lähestulkoon meinannut melkein nähdä Tricksterin.

Palomita 2004-06-16 16:51 =>

Juhapekka Helo: Palomita, pisteet sinulle nimeni oikeinkirjoittamisesta. :-) En nyt valitettavsti muista sinua, minut olet kuitenkin bongannut ja tanssinutkin ilmeisesti sitten kanssani.. Hämilläni olen.

Tunnistin vain koska kirjoittelet omalla nimelläsi, tanssittu treeneissä, ei lavoilla, kukaan ei muuten tunne mua niciltä -vielä.

Meri 2004-06-16 17:21 =>

Hirmu monta tunnen ja joistakin on havaintoja.

4711, Ansku, Bailariina, Crystal Blue, DMalone, Hambi, Humppis, Hymyhuuli, Härkärotta, Intohimotanssija, Irja, Isäntä, Johannes, Julia, Jääpuikko, Karhunpennun hupiretki, Kastehelmi, Krisse, Kuopus, Liinu, Liisukki, Maalaisvaari, Manjaana, Marlen eväineen, Mersu, Mleena, Mummeli, Mymmeli, Objection, PiaM, Piipa, Pixu, Puujalka, Päivi, Salsa, Sepeteus, Suke, Tangomies, Tangopassion, Tiuku, Tuiteri, Tuomari, Ukkivaari, Urpiina, Wagner, Walker, Valssimies, Vanhapoika ja Vinorosso.

Pikkuhavainto on Krakasta ja Limanuljaskasta sekä Marcosista, ei kuitenkaan Bong.

Krisse 2004-06-16 18:25 =>

Koskapa olen laiska, lainasin muiden tekemiä listoja ja muokkailin vähän. Kuvittele tavanneeni ainakin alla olevat henkilöt, useimpien miespuolisten kanssa olen tanssinutkin mutta en kaikkien. Lisäksi tiedän tavanneeni vielä ainakin parikymmentä henkilöä joiden kanssa on nickeillä esittäydytty mutta en vaan nyt just muista.

4711, Ansku, Charterdriver, DMalone, Gentleman, Hambi, Hani, Humppis, Härkärotta, Isäntä, JO6, Johannes, JuKi, Kake, Kapteeni, KOS, Kuopus, Maalaisvaari, Manjaana, Marlen eväineen, Matti Jokinen, Mersu, Musta Rudolf, Mymmeli, Pete P, PiaM, Pixu, PLe, Punamusta, Punapää, Puujalka, Päivi, Rumbatar, Salsa, Sepeteus, Suke, Tangopassion, Tiuku, Tuomari, Wagner, Valssimies, Vinorosso.

Tahtoisin tanssia Joulupukin, Elviksen ja Nelson Mandelan kanssa, sekä kaikkien niiden jotka tahtovat minun kanssani tanssia.

Vanha mies 2004-06-16 18:31 =>

Jos sitten poimisin tuolta Humppiksen listalta yhteiset tunnistetut.

Tanssitettu tiedostaen Julia useitakin kertoja jo ennen palsta-aikoja ja JO6 yhden kerran. Kerran oli vastassa tytön tylleröinen, jonka paidan rintamuksissa luki Humppabeibe. Melkein kuin tanssittiin noin 17 sekunttia. Sitten tuli parin vaihto. Voi toki olla ihan eri henkilökin. Ehkä nuo paidat on yleisessä myynnissä, vaikka en ole sattunutkaan näkemään.

Miehistä ei voi olla tiedostamatta Humppista. Suken atleettista tanssahtelua katselin yhden illan. Ei ollut oikein muuhunkaan mahdollisuutta, kun paikalla ei juurikaan tanssitettavia ollut.

Tais tulla yhteensä 5 kpl.

Päivi 2004-06-16 18:40 =>

Hohoo, Pinkomies on ponkannu LIMANULJASKAN! Tanssitteko? Oliko I-HA-NAA!?! :)

Minä nimittäin OLEN tanssinut! Ja - totta tosiaan - sen nuljakkeisen ulkokuoren sisällä, siellähän sykkii - ihan oikea ja inhimillinen lämmin sydän!!! :)

(Vai mitä Liinu?:)

Peter 2004-06-16 20:00 =>

perskutarallaa Tuiteri unohtu. Sori :) Mersulle: ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta tanssittaa jotain tiettyö nicciä :):)

Pulmu 2004-06-16 21:20 =>

Tanssittu on;Mutu,Karhunpennun hupiretki,Sepe S,Walker,Humppis,bongattu;Urpiina,Ansku,4711,Manjaana,Liinu....aavistuksia useista....toive olisi että joskus joku pinssi mies bongais mut,sitä ei tapahtunut kun kerran,sekin meilin kautta,vitsi kun pitää olla niin ujo!!!

Pixu 2004-06-16 21:21 =>

Kyllä Mymmeli tunnen sinut – bong vaan itselles

Muita kaukobongeja Ilopillerille, Jääpuikolle, Punamustalle ja Vinorossolle… ja Bingomiehelle

Pelkästään sähköpostitse olen bongaillut Elisan kaa – etäisyys rajoittaa.

Oikeita kohtaamisia, joista olen tanssinut melkein kaikkien miesten kanssa.. ja tietysti Krissen kanssa:

Ansku, Charterdriver, DMalone, Hambi, Humppis, Härkärotta, Intohimotanssija, Isäntä, Johannes, Juhapekka Helo, Julia, Kapteeni, Kikka, KOS, Krakataskussa, Krisse, Kuopus, Kurppi, Maalaisvaari, Manjaana, Marcos, Marlen +Eväs, Matti, Meri +Eväs, Mersu, Murphy, Musta Rudolf, Pete.R, PeteP, PiaM, PLe, Puna-ailakki, Punapaula, Puujalka, Päivi, Salsa +Eväs, Suke, Tangomies, Tangopassion, Tiuku, Tuomari, Wagner, Valssimies, Vanhapoika

Niin Pete.R – olet kyllä tanssinut mun kanssa, vaikka ehkä haluat sen unohtaa. Sotkin kuvioitasi KIV’issä .. en pyllähtänyt kuitenkaan – olen siis onnellinen.

Ja Liisukki. Voisitkohan kiskoa multa vaikka hihat ens kerralla kun näet mut. Vai tunnenkohan sut oikeesti???

Murphy 2004-06-16 21:33 =>

Niin minulla on yksi erityisBONG: olen tanssinut Josefin Tiina-koiran kanssa (jos sitä tanssimiseksi voi sanoa). Houkutusnakki kun loppui niin Tiina haistoi uroskoirani tuoksun lahkeessani ja takertui vasempaan jalkaani. Olin kuitenkin havaitsevani Tiinan liikehdinnässä viitteitä samban askelluksesta joten sambana se mentiin vaikka musiikki taisi olla slowfox Luodut Toisilleen.

Urpiina 2004-06-16 21:57 =>

Kauhea moka ja vääryys on tapahtunut. Unohdin Karhunpennun hupiretken ihan kokonaan. Toivottavasti tästä vahingosta huolimatta kelpaan hakuvatiisi =)

Päivi 2004-06-16 22:35 =>

Tunnistetuja palstalaisia (ihan jokainen ei välttämättä ”virallisesti” ponkattuna, mutta melkein kaikki):

Naiset: 4711, Ansku, Candice, Elisa, Emäntä, Hani, Hanni, Humppabeibe ja sen kaveri, Härkärotta, Irja, Julia, Krisse, Manjaana, Marlen, Meetu, Meri, Mersu, MLeena, Mymmeli, Ope, Pia M, Piilovalssaaja, Pirre, Pixu, Punamusta, Punapaula, Ruisrääkkä, ”Salsan avec”, Takira, Tuomari ja Urpiina.

Miehet: Charterdriver, DMalone, E.Tuomas, Gentleman, Hambi, Humppis, Ilopilleri, Isäntä, Juhapekka Helo, JuKi, Joykop, Kake, Kapteeni, Karhunpennun hupiretki, Krakataskussa, Kuopus, Kurppi, M_F, Limanuljaska, Maalaisvaari, ”Marlenin Eväs”, Matti, Mike, Mutu, Murphy, OPE 74, Pete P., Pete.R, Puujalka, Rumpf, Salsa, Sepeteus, Suke, Tangopassion, Teekkari, Valssimies, Walker ja Ällikkämies.

(Jäikö joku?)

Kehen haluaisin tutustua? No ainakin Irriin, Tricksteriin, Marcos:iin ja Twototango:on!
Elisan ja Murphynkin kanssa olisi hauska vaihtaa useampikin sana kuin vain ”Terve!”.

DMalone 2004-06-16 22:47 =>

Naiset (melkein kaikkien kanssa olen tanssinutkin): 4711, Ansku, Candice, Crystal Blue, Emäntä, Hymyhuuli, J06, Julia, Jääpuikko, Karjalainen nainen, Kesäheinä, Kikka, Krisse, Liinu, Liisukki, Manjaana, Marlen, Meku, Meri, MLeena, Pam61, Pimu, Pirre, Pixu, Punamusta, Punapaula, Päivi, Saanasofia, Tiuku, Tuomari, Urpiina. Ainakin pari nickkiä olen autuaasti unohtanut... :-(

Miehet: Charterdriver, E.Tuomas, Humppis, Ilopilleri, Isäntä, Johannes, Karhunpennun hupiretki, Kapteeni, Maalaisvaari, Marcos, Matti (Jokinen), Puujalka, SepeS, Suke, Tangopassion, Walker

Pixu 2004-06-16 23:21 =>

KUINKA VANHAKSI JA HUONOMUISTISEKSI IHMINEN VOI TULLA????? ja vielä kerran??

Ja kaiken lisäksi vielä TURUN suunnan tanssitaitoset miehet jäivät listaltani pois!!

Sorry M_F ja Vesku. Bongattu ja tanssittu ollaan

Julia 2004-06-17 1:03 =>

Aakkostaja hajosi, joten tässä kaikki suloisesti sekaisin. Ensin naiset:

Elisa, Marlen, Päivi, Pia M, Pentu, 4711, Tuomari, Mersu, Sahrami, Syystuuli, Manjaana, Jääpuikko, Pixu, Tuulikki, Ansku, Meku, Punapaula, Hani, Hanni,MLeena, Punamusta, Crystal Blue, Meri, Jonna, Jande, Urpiina, Liinu, Tiuku, Syystuuli, Candice, Irja ja Karjalainen nainen.

Herroista olen tanssinut kaikkien muiden kanssa paitsi Pekasta kaukobong ja Vanhanmiehen tunnistamattomuus on aiheuttanut rytmi- ja unihäiriöitä, kun olen pääni puhki miettinyt, kuka hän on??? Salaperäisyyden varjo himmentää kirkkaalla päivälläkin. Dementikko mikä dementikko ;(

Herrat: Murphy, Josef,Isäntä, Walker, Humppis, Valssimies, Ällikkämies, Gentleman, Titari, Ilopilleri, DMalone, E.tuomas, Kolli77, Kapteeni, Marcos, Charterdriver, Jussi, Vanhapoika, Puujalka, MustaRudolf, Mutu, Suke, Kurppi, Kuopus, Maalaisvaari, Matti Jokinen, Krakataskussa, Hambi, Salsa, Pete R, Karhunpennun hupiretki, Mieluummin tanssimaan kuin lenkille, Johan Tokes, Aku, Tangopassion, Jönni, Tangomies, Limanuljaska, Marlenin eväs ja Pekka. Jokin aavistus Tricksteristä on tai - ei.

Haluaisin bongata Irrin ja tanssia TwoTwo:n ja ealin kanssa tankoo (oli niin hyvät askelmallit palstalla) ja polkat, masurkat M_F:n ja S.M:n kanssa.

Objection 2004-06-17 0:18 =>

Listaan lisäksi Ilo ja Proveks (tulikohan oikein).

Punapää 2004-06-17 1:06 =>

Haa, Pavilla tuli ilmi pari raamikasta palstalaista: kolli77 ja Kapteeni, molemmat olivatkin vanhoja tanssituttuja :)

Kiitos vaan molemmille ihanista tansseista!

Ja Mersun henkilöllisyys ilmeni tanssikeskusteluissa, häntä saan kiittää tanssitaidostani!! Kiitos siitä!

Manjaana 2004-06-17 1:38 =>

Lisään nyt miekin nämä keräilykorttilaiset mitkä oli hetken muistilohkon ulottumattomissa, VilliNelli, Pulmu, Intohimotanssija ja Juki..

Päivi 2004-06-17 1:51 =>

"Aakkostaja hajosi"

Meillä aakkostaja (eli siis minä) hajoilee kyllä ihan muista syistä... :D

Julia 2004-06-17 4:38 =>

Aakkostaja...omassa päässähän se, vaikka onhan niitä oikeastikin...

Mutta JTH, sori, kun jäit pois "aakkostuksesta". Lie varmaan joku muukin.

Pia M 2004-06-17 7:46 =>

Byääh...

listastani tais unohtuva ainakin DMalone (ekkönä vieläkään mua tunne??) ja ihanainen Irri ;-), sekä Jukka Kivimäki

Veepu 2004-06-17 8:28 =>

-en tunne ketään. -ehkä olen tunnistanut jonkun -luultavasti jonkun (ladyn) kanssa -PiaM:n kanssa engl. valssia...kerran (edes).(tai jiveä tai Cha-Cha:ta)

Mersu 2004-06-17 10:01 =>

Arvasinhan, että muisti pätkii... listalle lisää Kolli77, JuKi, Urpiina,Josef; Kiitosta vaan Punapää kommentistasi - häntä saan kiittää tanssitaidostani!! - , älähän nyt, annetut vinkit on vain osunnet erinomaiseen maaperään...

Tiina 2004-06-17 10:13 =>

Itselläni ei ole pinssiä enkä harrasta "bongailua", mutta näitä juttuja lukeneena olen tunnistanut Humppiksen lavalla (ja TV:ssä)! - ei muita.

Jande =) 2004-06-17 11:21 =>

Hm... Nähtävästi olen tavannut ainakin Julian, sillä nimimerkkini oli hänen listallaan... Julia, oletko se sinä, jonka tapasin Saarijärven Kukonhiekassa Vappupäivänä? Unohdin nimesi heti alkuunsa, mutta kasvot ovat tutut. Olen varmaan tanssinut monen pinssiläisen kanssa, mutta en tíedä nimistä. Minulla ei ole itsellä vielä pinssiä, mutta taidan hankkia sen pikemmiten, niin pääsen tutustumaan paremmin teihin muihin! ;D

Tuulikki 2004-06-17 11:46 =>

Olen tanssinut seuraavien kanssa: Humppis, Isäntä, Jussi, Kake, Kapteeni, Krakataskussa, Krissen eväs, Matti, Mike, Putkonen, Teekkari, Timo N

Muuten tiedän (joko juteltu tai kaukobongattu): Irri, Hasse, Pirre, Julia, Seinäruusu, Krisse, Jansku, Eal, Pia M, J06, Ruusuneito, Suke, Hani, Ope, Päivi, Punapää

Muutamasta vahva epäily, mutten mainitse, jos olenkin väärässä.

Julia 2004-06-17 12:01 =>

Jande, minähän se olin ja teitä oli muutama samaa porukkaa. Minulle jää joskus nimet mieleen.

Dalle 2004-06-17 12:27 =>

Ekaksi haluaisin kommentoida Murphyn tanssia Josefin Tiina-koiran kanssa ihan vaan pohjatonta uteliaisuuttani: Oliko kyseessä ihan sylitanssi, tämä slowari? Minkä kokoinen tämä Tiina-neiti on? Mietiskelin vaan, sylitanssissa on pieni otettava kirjaimellisesti syliin. Jos taas kokoa oli tarpeeksi, oliko ote ihan perinteinen? Vasen tassu olkapäällä jne...

Ja tokaks, mä taas olen ihan väärä ihminen, kun ei oo sitä pinssii vieläkää... Mutta kaukobong ihan sekalaisessa järjestyksessä: PiaM, Maalaisvaari, Salsa, Puujalka, Isäntä, Pixu, Valssimies. Noin vähän? Ja näidenkin merkittävien henkilöiden tunnistuksessa olen käyttänyt häpeämättä ulkopuolisia henkilöitä. Voe voe!

Pirre 2004-06-17 12:21 =>

Tuulikki etkö muista, oothan sä tanssinu munkin kaa ;-)

Nyt ei ehdi miettimään ketä on bongannu, mutta monta niitä on ja suurinta osaa en edes muista.

DMalone 2004-06-17 12:40 =>

No yskii se munkin aakkostuskone... Sorry, PiaM ja Syystuuli kyllähän toki mä teidät tunnen... ;-) Toivottavasti ei enää muita puutu.

Kolli77 2004-06-17 13:26 =>

Nyt tuli bongauslistaan lisää. Unohtui Päivi, jota olen tanssittanut ja jälkeenpäin vasta älynnyt kuka on kyseessä. Tangopassionin osaan yhdistää oikeaan henkilöön. Pia M ja Maalaisvaari ovat myös "epäiltyjen listalla".

Jande =) 2004-06-17 13:13 =>

Julia, no sitten tiedän ainakin yhden pinssarin... ei vaan kolme. =D Tunnen myös Pennun ja meidät esitelleen henkilön, tosin en tiedä (tai muista) hänen nimmariansa... Tästä ei voi muuta kuin määrä kasvaa!

Tatn 2004-06-17 13:34 =>

Yhtä eppäilen! Liikenne täällä Etelä-Savon suunnilla taitaa vaan olla aika hiljaista. Jospa syksyyn mennessä vaikkapa ensimmäisen pinssin bongaisi. Tosin talvikausi jäi käytännössä väliin.

Elisa 2004-06-17 13:52 =>

Tanssinut with: Kurppi, Suke, Eki, Pohjoisenpoika, Isäntä, Humppis, Ällikkämies, JTH, Sepe S, Walker, Krakataskussa, Matti, Aku, Marlenin Eväs

Ei tanssinut with: Julia, Marlen, Viivi, Jonna, Hani, Pentu, Pia M, Päivi, Mallukka, Pixu (mielestäni ollaan nähty, vaikkakin ihan vilaukselta)

Sähköpostiyhteydessä ollut joidenkin kanssa, jotka tuntuvat jo kovin tutuilta vaikka ei olla koskaan tavattukaan.

Haluaisin tavata Mleenan ja Irrin ja Manjaanan... ei, tästä tulee liian pitkä lista. Tanssia haluaisin kaikkien miesten kanssa, niin palstalaisten kuin muidenkin.

Meri 2004-06-17 14:15 =>

Unohdin tämän puolen kokonaan.

Haluaisin tanssia tietty kaikkien pinssiherrojen kanssa ja tavata Tricksterin, Elisan, Humppabeiben ja Kikan.

Tuulikki 2004-06-17 14:50 =>

Sori, Pirre, etten tunnustanut tanssineeni sun kaa. Nyt tunnustan.

Haluaisin tanssia kaikkien miellyttävien (mieluummin miespuolisten) pinssillisten ja pinssittömien kanssa. Tämä jäi multa mainitsematta. Mutta eikös se nyt ole itsestään selvä asia??

Josef 2004-06-17 15:29 =>

Dallea kiinnosti kuinka Murphy ja tyttäreni Tiina-koira oikein tanssivat.

Selvitys löytyy tästä Murphy ja Tiina..

Dalle 2004-06-17 15:41 =>

Siis aivan hervoton juttu! Ootas kun kuivaan silmät, heehhheeeheeee..... Olo on kun Rannilan tuotteella; kyllä käyp katteeks.

Ja rotukin selvisi samalla. Perinteiseen tapaan on menty, ei oo tarvinnu tyrää hankkia kanniskelemalla painavaa koiranroikaletta. Eiku -sorry, tanssidaamia.

Ilopilleri 2004-06-17 18:50 =>

Seuraavat on tullu bongattua:

Ansku, Meku, Marlen, Manjaana, MLeena, 4711, Urpiina, LadyS, Punamusta, Julia, Jääpuikko, Punapää, Objection, Härkärotta, Päivi, Sabina, Pam61, Monotanssija, Liinu, Tiuku, Seinäruusu, Karjalainen nainen, Talvikki, Isäntä, Humppis, SepeS, Sepeteus, Kake, Mutu, Kuopus, Puujalka, Karhunpennun hupiretki, ETuomas, Kapteeni, Charterdriver, DMalone, Matti, Ällikkämies

Joitakin muitakin on tullut bongattua, mutta kaikkia ei jaksa muistaa...

Tietenkin haluaisin tanssittaa kaikki loputkin pinssittäret!

4711 2004-06-17 21:42 =>

Piiri pyörii. Sen ulkopuolelta olen nojannut ainakin A.Jenkan, KRon ja Puutarhurin rintaan...

Olis muuten kiva saada sähköpostiin tieto niceistä, jotka ovat minut tunnistaneet eivätkä ole sanoneet mitään... Ei tarvii kertoo missä.

Ipta 2004-06-17 23:20 =>

Olenhan minäkin pongannut! Julia esitteli itsensä Vantaalla männä keväänä ja auttoi minut turvallisesti kotimatkallekin. Kiitos siis! Ja tanssinut olen Jussin ja Matti Jokisen kanssa, enkä anteeksi vain muista yhtä nimikirjaimista koostuvaa nikciä. Tuskin tiedän muita : ( - mutta kesä voi tuoda muutoksen tuulia...

Anri 2004-06-18 12:31 =>

Hyvin lyhyt lista niistä, kenen kanssa olen (tietoisesti) tanssinut: Pete P. M_F ja sitten se yks, jonka nicistä ei tietoa.

Muuten bongattu läheltä tai kaukaa Jansku, Päivi ja Matti. Ja luultavasti Meetu.

Hirvittävän monta siis =) Ehkä tää tästä vielä..

Puujalka 2004-06-18 15:25 =>

Tulipa helppo homma, kun vastaan itse näin myöhään.

Eli tanssittua on tullut niiden kanssa, jotka asiasta jo ovat ylempänä maininneet.

Ja niitä pitäisi päästä tanssittamaan, joiden kanssa askelten yhteensopivuutta ei ole vielä testattu.

Osa minut tuntevista on minulle nimimerkkeinä tuntemattomia. Mutta eiköhän se siitä. Täytyy turvautua tunnistuksessa Humppikseen, koska mies tietää kaiken ja vielä enemmänkin.

MLeena 2004-06-24 9:57 =>

Eilen Pavilla tuli pari bongausta lisää, joten nyt uskallan/ehdin vihdoin tähän vastata:

Bongattuja (osa vähän kaempaa): 4711, Ansku, Irja, Irri, Julia, Karjalainen nainen, Kesäheinä, Manjaana, Marlen, Meku, Meri, Mersu, Mimmug, Objection, Pam61, PiaM, Piilovalssaaja, Punamusta, Päivi, Syystuuli, Urpiina, Charterdriver, DMalone, E.Tuomas, Hasse, Humppis, Ilopilleri, Isäntä, Kapteeni, Karhunpennun hupiretki, Kuopus, Maalaisvaari, Marcos, Marlenin Eväs, Matti, Mutu, Puutarhuri, SepeS, Sepeteeus ja Walker (anteeksi, jos unohdin vielä jonkun, olin niin tyytyväinen kun 40 tuli täyteen)

Ketä haluaisin tavata: Elisa, Krakataskussa, Murphy, Trickster ... (ja tietysti monta muuta pinssiläistä)

Kysymykseen, onko pinssiväki sisäpiiri, ajatukseni: Vuosi sitten, kun pinssit tulivat, tunsin yllä olevasta listasta vain kolme - joten sisäpiiri on ainakin nopeasti laajeneva! Paljonkohan on vuoden kuluttua? Toivottavasti jo lauantaina Tykkimäellä tulee uusia bongauksia.

Juhannusterveisin niin bongatuille kuin muillekin

mleena

Ansku 2004-06-24 10:09 =>

Ihan kiusallanikin jatkan taas. A.Jenkka unohtui multakin edellisestä listasta, nyt uusina Pimu, Ple ja Sinisiipi.

Ville 2004-06-24 12:15 =>

Muutamia pinssejä olen pongannut. Ainoa jonka kanssa tähän mennessä on juteltu aiheesta on Julia. Eiköhän kesä tuo tullessaan uusiakin pinssibongeja, jos taas innostuu kiertämään vähän kauempanakin tansseissa.

Tuiteri 2004-06-24 13:56 =>

Tiedän tanssineeni seuraavien kanssa: Peter (kuinka saatoit melkeinunohtaa !), Mike, Kuopus, Humppis (listassasi niccini osalta kirjotusvihre?... no, saat anteeksi :)), Valssimies (virallinen nicciesittely lienee tekemättä), Puujalka ja Walker.

Miehistä tunnistan lisäksi Isännän.

Pinssittäristä bongattuja ovat: Meri, Jääpuikko, Punapaula, Liisukki, Candice

Luulen tietäväni: Hanni, Tiuku, J06

Tanssimaan toivon pääseväni kaikkien miesten kanssa, nicillä tai ilman.

Tangoilija 2004-06-24 13:55 =>

Naisista luulen tietäväni Tintin,joka onkin mielestäni Pirkanmaan paras tanssijatar. Miehistä tiedän Tangopassion ja Humppiksesta olen vieläkin epävarma kahden herran välillä,kallistun kuiteskin tän tummemman puoleen.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu