TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Pinssiläisen profiili (43 vastausta) (Päivi 2004-06-08 1:10)

Pinssiläisen profiili

Ilopilleri
2004-06-12 22:31

* Kauanko olet tanssinut?

Avioeron jälkeen elämässäni oli tyhjiö, jonka tanssi täytti. Nyt olen tanssinut kolme vuotta.

* Kuinka aktiivisesti käyt lavatansseissa?

Keskiarvona 1-3 krt/vk

* Käytkö tanssikursseja? Jos, niin mitä kursseja?

Talvisin tulee käytyä tanssikoulu Onnenmaassa satunnaisesti viikolla ja tanssileireillä tulee käytyä useamman kerran vuodessa etupäässä jenkkitansseja harjoittelemassa. Olen onnistunut saamaan mahdottoman hyvän leiriparin, jonka kanssa on mukava käydä leireilemässä, koska tanssityyli ja -askeleet sattuvat yhteen varsin kivasti. :)

* Oletko yleensä rivissä haettavana vai tanssitko enimmäkseen oman seuralaisen kanssa?

Yleensä sukupuolesta johtuen olen innokkaana hakijana rivissä. :D Naisten haulla olen rivissä haettavana. Jos leiripari on samalla lavalla niin jotkut tietyt tanssit tanssimme yhteisestä sopimuksesta keskenämme.

* Minkä ikäinen olet? (suuntaa antavasti!)

38 - HUI! Olenko jo NÄIN vanha!!!

* Missä päin Suomea vaikutat? (Alue tai vakkarilavat)

Lappeenrannan alueella - satunnaisia pistoja myös muualle.

* Miksi käytät pinssiä?

Pinssillä osoitan olevani tanssin harrastaja ja on kiva kuulua "porukkaan".

* Onko pinssi muuttanut jotain tanssielämässäsi?

On, olen saanut paljon uusia tanssituttavuuksia, joihin en ole muuten ehkäpä tutustunut.

* Onko pinssi vaikuttanut omaan hakukäyttäytymiseesi?

Ei ole.

* Kerro jotain sellaista, mitä en ole hoksannut kysyä, ja joka täydentää pinssiläisen profiilia omalta osaltasi.

En ole keksinyt nimimerkkiäni itse, vaan sain sen "lahjaksi" Marlenilta erään iloisen tanssi-illan perusteella.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu