TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjun lauantai... (Hanni 2004-05-23 17:36)

Saman lipun maksaneet

Tapani
2004-06-09 15:48

Okei, fanit ovat lippunsa maksaneet, siinä missä kaikki muutkin paikalla olijat. Mutta sillä ei ole yhtään mitään tekemistä asian kanssa. Lippu antaa oikeuden kulkea portista sisään, ei käyttäytyä huonosti. Jos menee leffaan niin siellä on varmaankin ok puhua kännykkäänsä kun justiinsa tuli tärkeä puhelu ja samalla oikeudellahan sitä on siellä kun muutkin kun kerran on lippunsa maksanut. Ja golfkentällä on ok pitää pieni piknik greenillä kunhan maksaa sisäänpääsymaksun. Jalkapallomatsissa pääsee paremmin tunnelmaan kun menee sinne kentälle seuraamaan ottelun kulkua.

Sinänsä olen kyllä samaa mieltä siinä, että fanien ja tanssijoiden tulisi olla samanarvoisessa asemassa kun he ovat sen saman pääsylipun ostaneet. Minä en ole kuitenkaan koskaan kokenut, että pääsylipun maksaminen antaisi minulle oikeuden seisoskella tanssilattialla tien tukkeena tai muuten häiritä muita tanssijoita, enkä ymmärrä miksi sen saman lipun ostaminen oikeuttaisi faneja tekemään niin. Mikä siinä on vaikea ymmärtää että tanssijoiden tanssimisen häiriönä oleminen nimenomaisesti siihen tanssimiseen osoitetulla alueella voisi olla jotenkin epäkohteliasta?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu