TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjun lauantai... (Hanni 2004-05-23 17:36)

Faneista yms...

Pentu
2004-06-08 20:39

Kyllä lipputulot tarvitaan kaikilta paikalle tulleilta! Minä sekä tanssin, että olen lavan edessä katsomassa artistia, mutta pyrimme aina olemaan pois tanssijoiden tieltä. Tiedän, ettei riittämätön tanssitila ole hyvä asia, mutta veisivät fanit tilan tanssilattialta silloinkin, jos he tanssisivat!

Minä olen nähny tanssijoita, jotka tulevat puikkelehtimaan fanien keskuuteen ja tönivät ihan tahallisesti, vaikka tilaa olisikin.

Riutalla ongelma oli lähinnä "tanssikartan" viallisuus. Yleensä jenkkitanssijat tanssivat keskellä ja sylitanssijat tanssivat reunoilla.

Minä en muuten edes tanssisi, jos en olisi ensin kolmea vuotta kiertänyt lavoilla ihan fanina. Uusia tanssijoita tulee lisää "fanittamisen" kautta; itsekin olen houkutellut muutamia mukaan tanssipiiriin!!!

Tauoilla nimikirjoituksia on hieman vaikea hakea, koska useimmat artistit viettävät aikansa takahuoneessa. Heillä ei ole lainkaan omaa aikaa settien välissä, jos he jakavat faneille nimikirjoitukset tuon 15 minuutin tauon aikana. He usein haluavat joko vaihtaa vaatteensa tai käydä kahvilla. 45 minuutin tauon aikana monet artistit jakavat nimikirjoituksia sen verran, että ehtivät sitten vielä kahville ja vaatteiden vaihtoon.

Janne on muuten siitä erityinen, että jakaan nimmarin kaikille sitä haluaville. Yksikään ei ole tähän asti jäänyt ilman, jos järjestysmiehet nk. nakkaavat fanit pihalle, Janne menee ulos jakamaan nimmaria vaille jääneille faneille kortit. Sitäkin olen miettinyt, että miksi asiakkaat nakataan ulos, kun soittajat jäävät vielä kasaamaan soittovarusteitaan. Joissakin paikoissa valot sammutetaan, kun esiintyjät vielä keräävät varusteitaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu