TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjun lauantai... (Hanni 2004-05-23 17:36)

Faneista yms...

Candice
2004-06-08 16:36

Olen kanssasi osittain samaa ja osittain eri mieltä.

Kyllä (iskelmä)artisti tekee pääasiassa TANSSImusiikkia ja siis yrittää miellyttää tanssivaa yleisöä koska mitä tahansa pystyy kuuntelemaan mutta ei aina tanssimaan. Ja jos tanssijat eivät tykkää,niin kyllä siinä keikat vähenee koska muutama kymmenen fania ei pysty taaamaan artistille (+bändille +järkkäreille) tuloja. Ymmärrän osittain järkkäreitten nihkeän suhtautumisen mutta jos on aukioloajat paikalla,niin niitä pitäisi fanienkin ymmärtää noudattaa. Jos siellä on koko illan nakottanut töissä,niin kyllä se kotiinlähdön hetki on hyvin odotettu ja jos siellä meinaa mennä ylitöiksi,niin en yhtään ihmettele jos ovat "ajamassa pihalle". Kyseisissä J.Tulkki tansseissa Janne seisoskeli jo heti 20.00 aikoihin myyntipöytänsä luona ja vaihdoin siinä pari sanaa hänen kanssaan,ei silloin näkynyt minkäänlaista fanilaumaa. Eli hyvin olisi ollut aikaa ostella levyjä ja hakea nimmareita. Ja miski se nimmari pitää pyytää viimeisenä?? Eikö sitä voi hakea illan aikana kun on aikaa ym paremmin??

Konsertit on erikseen,miksei fanit mene niihin?? Eihän kukaan tanssijakaan mene konserttiin ja valita kun ei saa tanssia...;) (mun oli ihan pakko taas..) Ymmärrän kalliimmat liput mutta silloin on kaikki erillaista:puitteet,ohjelmisto,konsertin kesto ym. Eikä kaikkiin konsertteihin liput ole sen kalliimpia kuin lavoillekkaan..

Itselläni ei ole faneja vastaan mitään henkilökohtaisesti mutta useimmat joita olen eri artistien keikoilla nähnyt (eli paljon!) valtaavat alaa aikas paljon tanssijoilta. Ja monet fanit käyttäytyvät "omistajan elkein" artistia kohtaan (asia jolla ei ole mitään tekemistä tanssimisen kanssa!). Olen joskus itsekkin katselemassa artistia lavan edessä mutta yritän katsoa,ette olisi kenekään tiellä taikka sitten katson jostakin sivummalta koska ei tunne tarvitsevani katsekontaktia esiintyjän kanssa..

Keskipömpelissä (siis Riutalla) on usein ollut miksaaja "vehkeineen" ja fiksua niin,ei siis tuki tanssilattia liikennettä eivätkä "vehkeet" ole vaaravyöhykkeessä. Ja ihan liikenteen kannalta se on hyvä,pysyy suunta kiertävänä ja poukkoilut vähenee...:)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu