TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjun lauantai... (Hanni 2004-05-23 17:36)

Riutanharjun lauantai...

Meri
2004-06-08 15:40

Vaikka itse en paikalla ollutkaan, laitan silti tähän tarinaa aiheesta.

Asiassahan on kaksi puolta ja kumpikin porukka näkee asian omalta kantiltaan. Kyllä mun mielestä tanssinjärjestäjän velvollisuus olisi yrittää osoittaa faneille sellainen paikka, että tanssimaan silti edelleen mahtuu eikä tule erimielisyyksiä tanssijoiden ja fanien kesken. Tanssilavahan on mielestäni ensisijaisesti tanssimista varten kuitenkin, joten kyllä se fanien tila pitäisi muusta paikasta löytyä kuin ihan suoraan edestä tanssilattialta.

Muistanpa muutama vuosi sitten Kolmilammin tanssit Agentsien tahtiin. Faneja oli noin puolen lavan verran. Tanssimaan ei todellakaan mahtunut. Lavan etuosa oli niin täynnä väkeä, että laukkuansa ei pystynyt hakemaan seinustalta. Oli se pieni pettymys, kun olin toivonut mukavaa tanssi-iltaa. Minäkin olin maksava asiakas, eikä mulle riittänyt pelkkä musiikin kuuntelu. Kolmilammi on kyllä niin pieni paikka, ettei siellä ole oikein mahdollisuuksia järjestää faneille muutakaan paikkaa.

Toki ymmärrän sen, että konserttiliput ovat paljon kalliimpia kuin tanssipaikkojen sisäänpääsyliput.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu