TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
KIVaa Riutalla! (DMalone 2004-06-04 1:17)

KIVaa Riutalla!

Marcos
2004-06-04 10:23

Parhaat KIV-tanssit, joissa olen ollut (kerran olen aiemmin käynyt, Pavilla vuosi sitten :-)). Toki aina jotain negatiivista etsivä löytää, naiset ehkä kaipasivat naistenhakuvuoroa, olihan siellä ajoittain jonkinverran ahdasta, mutta ahtaamminkin on tanssittu. Ehkä vähän hidasta oli tanssin kulku ajoittain, vanhemman ikäpolven vauhdinpidosta johtuen. Mutta sekään ei ole lavoilla outoa, kukin tanssii oman tekniikkansa ja tyylinsä puitteissa.

Mutta kyllä kokonaiskuva jäi hyvin positiiviseksi, huomionnottaen, että kyseessä olivat nimenomaan KIV-tanssit. Ne olivat ihan oikeat tanssit, lattiaa kierrettiin kuten pitää, pahoja kameralle-esiintymisruhkia ei muodostunut.

Pinssiläisiä tuli muutamia havaittua, pääosa heistä ennestään tuttuja. Varmaan jäi moni pinssi huomaamattakin, olen kovin huono bongari, vieläkään en ole tottunut sitä pinssiä katseella etsimään (daamin silmiä vain katselen sekä liikennettä seuraan ja viemisen haaste kuluttaa aivojen prosessoritehon :-)).

Kiitollista mielellä kuuluu ihmisen mukavan tanssi-iilan jälkeen kotiin ajella, mielestäni. Kiitoksia esiintyjille tanssittavasta musiikista ja juontajalle mm. liikennesääntöjen tähdentämisestä, hauskasti huumorilla höystettynä. Kuvauksen järjestäjille ja kameramiehille kiitos mm. usean kameran käyttämisestä kuvauksissa. Kiitoksia pinssiläisille hauskasta seurasta ja kiitoksia kaikille tanssitetuille. Ja kiitoksia myös KIV:n vakiokävijöille lavallaliikkumisen sääntöjen asiallisesta noudattamisesta. Nyt ei jäänyt mieltä kaivelemaan se moraalinen närkästys, jota tunsin silloin vuosi sitten, Pavin KIV-nauhoituksen jälkeen...

Kirjoittajan avainsanat: KIV

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu