TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Jack in the box (Humppis 2004-06-01 10:33)

Jack in the box

4711
2004-06-01 18:42

Mun mielestä on niin, että jos nuori menee hankemaan Humppista, niin tytöllä täytyy olla rohkeutta sekä halua oppia tanssimaan entistä paremmin. Sama pätee Isäntään. Olisi loukkaus tyttöä kohtaan, jos ei hänen kanssaan tanssisi - ja hakisi myös kiitoshakua. Tanssimaan oppimisen hinku on hirveä silloin, kun se osuu kohdalle.

Tietysti on etiketti, joka sanoo, että samaa ei saa hakea yhtenä iltana enempää kuin (kuinka monta?) kertaa. Muutoin haut tulkitaan vähintään evässuhteeksi. Kuka sitten tietää, onko Isännän mukana samalla kyydillä tuleva nainen vaimo vai tytär vai serkun tyttö (jos jotenkin haluaa siveyspoliisina esiintyä)! *virn.

Entäs sitten me yli 50-kymppiset naiset, kuten Humppis määritti. Kai me saadaan tanssia kaks-kolmekymppisten kanssa, jos outo sellainen tulee hakemaan... Tosin minä siitä kyllä hirmuisesti hämmästyin viime lauantaina. Motiivi oli ilmeinen halu oppia tanssimaan, ja kai hän oli katsonut, että olin veivannut siedettävän näköisesti Walkerin tai muiden kanssa? En tiedä, luulen vaan.

Mitäs puheista - ellei ne mene laittomuuden puolelle. Sitten on olemassa oikaisukeinoja.

Se on tosi, että enemnmän kädenalitanssivia miehiä tarvitaan lavoille ja paljon! Nuoret ja vanhat kehiin!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu