TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Jack in the box (Humppis 2004-06-01 10:33)

Jack in the box

MyyMyy
2004-06-01 10:50

Uh! Enpä nyt ole ihan varma lasketaanko minua enää nuoreksi tytöksi, mutta: varsinki tanssiharrastuksen alkumetreillä olin (ja olen edelleen) kiitollinen niille muutamalle kokeneemmalle herralle, joilla oli taitoa ja halua opettaa minua. Ilman sitä saattaisin nytkin pysytellä pallokentillä ja kiertää lavat kaukaa. Missäpä olisi parempi, ja mukavampi, oppia uutta kuin lavalla? Ei iällä ole ainakaan minulle merkitystä, jos tanssitaitoa on ja askelet sattuvat yhteen.

Oma lukunsa ovat sitten nämä "kännykkä taskussa" tanssivat, mutta heillä harvoin edes on taitoa opettaa ketään, vaikka intoa olisikin. Luulenpa, että taitaa enemmän olla kateellisten panettelua tuommonen moiteskelu; onhan se kurjaa a) istua itse seinäruusuna, kun nuoret tytöt tanssii tai b) katsoa kun nuoret tytöt tykkää tanssia vanhemman miehen kanssa, mutta eivät hae nastentunnilla häntä.

ELI: älkää nyt missään nimessä lopettako nuorten tanssittamista! Se on paitsi hauskaa, niin arvokasta työtä seuratanssin eteen. Kyllä nuorikin osaa halutessaan itse kertoa jos ei tanssia halua. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu