TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Per***** Reiska Hietasaaressa, (Jonna 2004-05-30 2:28)

Vanhoista mestareista

Elisa
2004-05-31 12:55

Vilho: ”Yleisön halveksintaa kännissä esiintyminen!”
4711: ”Mikähän sen Reiskan, naapurikylän pojan, perimmäinen ongelma on?”

Kukapa meistä toisen ongelmat tietää. Aina ei tunnista omiaankaan. Ainakin minut on elämä pannut niin monta kertaa seinää vasten ja polvilleen, että aika nöyrästi suhtaudun niin omiin kuin muidenkin heikkouksiin. Erittäin vaikea on uskoa, että Reijo Taipaleen kaltainen mies halveksisi yleisöään.

Eräs tanssituttuni on nähnyt Olavi Virran esiintyvän livenä, ja olen hänelle vilpittömästi kateellinen. Olen iloinen siitä, että nyt kun minäkin olen päässyt mukaan, joku vanhoista mestareista on edelleen jäljellä ja jaksaa/viitsii kulkea luomassa tunnelmaa, jollaista levy-yhtiöiden tehtailemat muovitähdet eivät pysty edes jäljittelemään.

Suski: ”...tiettyjen laulajien humalassa esiintyminen on hyväksyttävämpää ,kuin joidenkin toisten."

Suskin sinänsä fiksuun kommenttiin, että joiltakin esiintyjiltä suvaitaan sellaista, mitä toisilta ei, ei ole muuta sanottavaa, kuin että niinhän se on. Elämä ei ole reilua, ei oikeudenmukaista eikä tasapuolista. Esimerkiksi: kaikki haluavat tanssia ja laulaa. Kuitenkin toisia haetaan tanssimaan enemmän kuin toisia. Jotkut haluaisivat, että muut katsoisivat heidän tanssiaan, mutta ne muut eivät välitä vaan tanssivat itse. Jotkut haluaisivat, että muut kuuntelisivat heidän lauluaan, mutta ne muut eivät välitä vaan menevät laulamaan karaokea tai kuuntelemaan Reijo Taipaletta.

Joillakin on Se Jokin, mutta heitä on harvassa.

Leppee Kännilakki: "...oman kuntonsa kanssa mies saisi olla skarpimpi."

Mitä terveydentilaan - johon alkoholinkäyttökin mielestäni kuuluu - tulee, niin hyvää terveyttä voimme vain toivoa (itsellemme) ja toivottaa (toisille). Määräämällä se ei tule kenellekään.

Tanssiyleisö äänestää jaloillaan, ja lauantaina Hietasaaressa niitä jalkoja oli auts! tiheässä.

Kirjoittajan avainsanat: Reijo Taipale

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu