TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutta (Tangoilija 2004-04-30 17:40)

Riutta

M_F
2004-05-03 12:23

Toteutin tänä vuonna sen, mikä oli tarkoitus toteuttaa jo vuosi sitten: käydä Riutanharjun avajaistansseissa vappuaattona. Palstan juttujen perusteella odotin sellaista yleisöryntäystä, että tanssimisesta ei olisi voinut edes puhua. Onneksi asian laita ei kuitenkaan ollut näin. Tilaa oli silloinkin kohtuullisesti, kun väkeä oli eniten.

Pinssiläisiä oli paikalla näköjään huomattavasti enemmän kuin ehdin tavata tai tanssittaa. Pinssittömiäkin tuttuja oli ilmestynyt paikalle ja heitä piti tietenkin tanssittaa. Naistenhaku olikin sitten minulle yllätys. Naiset eivät nimittäin suoneet minulle yhtä ainutta huilaustaukoa naisten tunnin aikana. Kiitos siitä!

Pitkälle polkantanssittajalle anteeksipyyntö että tässä kunnossa en ihan kaikenaikaa pysynyt kyydissä :(

Jaa, enpä tiedä, tarkoitatko minua, mutta meikäläisellä on pituutta 188cm ja pinssi oli vaaleansinisen lyhythihaisen kauluspaidan rintamuksessa. Joka tapauksessa tanssin polkat ja kyllä se minunkin kunnon päälle otti. En muista koskaan tanssineeni niin nopeatempoista polkkaa.

Kirjoittajan avainsanat: avajaiset

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu