TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kunkkukisa kisailtu... (Suke 2004-04-22 8:59)

En ymmärrä tanssikilpailuja

Elisa
2004-04-23 11:45

Flecker: Elisa, voisiko tässä olla kysymyksessä ennemminkin se, että Ville on sinun tasoisesi tanssija ja maailmanmestari Kallen taso on niin korkealla, että et (vielä) pääse hänen tasolle.

Ville ja Kalle eivät kumpikaan ole minun tasoisiani. Sekä Ville että Kalle ovat tanssineet kauemmin kuin minä, ja heillä on kokemusta ja taitoa enemmän kuin minulla. Tanssin enimmäkseen itseäni parempien tanssijoiden kanssa, siitä yksinkertaisesta syystä, että olen lavoilla uusi.

JTH kiteytti sen, mikä asiassa on olennaista, tuossa edellisessä kirjoituksessaan. Pitäisiköhän tähän ottaa mukaan vielä kolmas mies: Pekka. Hän voitti maailmanmestaruuden vuotta ennen Kallea, ja sain kerran kurssilla tanssia hänen kanssaan. Hänen kanssaan oli erinomaisen hyvä tanssia.

Trickster: Miksi sitten ylipäätään verrata Villeä ja Kallea toisiinsa. Molemmat ovat hyviä omalla tavallaan.

No sitähän minä olen koko ajan yrittänyt sanoa: En ymmärrä tanssikilpailuja! Mutta en myöskään suostu sanomaan Kallea hyväksi tanssijaksi vain siksi, että hän on voittanut maailmanmestaruuden. Minusta ei tuntunut hyvältä tanssia hänen kanssaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu