TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Hakemisen / häirinnän häveliäs raja (32 vastausta) (Marlen 2004-04-11 22:48)

Hakemisen / häirinnän häveliäs raja

Tintti
2004-04-13 0:41

Häirinnäksi menee kyseinen käytös minunkin mielestäni. Yritän ainakin itse myös sen rajan pitää että naistentunnilla haen kerran per urho - toki tuttujen kohdalla mikäli valikoimaa ei paljon ole, voi tulla parin kerran poikkeuksia mutta varmasti harvemmin. Naistentansseissa tulee haettua useamminkin, mutta silloin useimmiten on kyseessä tapaus jonka kanssa jalat kulkee suht hyvin samaan tahtiin eikä vastapuolikaan pahasti osoita mieltään vaikka monta kertaa hakisikin. Kyllä sen varmasti huomaa jos hakemisen kohde ei ole innostunut jalkojaan liikuttelemaan meikäläisen hakemana ja yskä kyllä pitäisi ymmärtää vaikka suoraan ei sanoisikaan ettei toivo itseään enää haettavan.

Tein itse kerran yhdelle liian innokkaalle hakijalle lavalla tosi nolon tempun (tukistus minulle!!!!) eli olin jo lähdössä, pari askelta keskilattian suuntaan ottaneena kun takanansa näin tutun joka oli ties kuinka monta kertaa myöhästynyt hakemisestani. Annoin ensimmäiselle hakijalle 'jälkipakit' ja lähdin tämän toisen kanssa mutta ah ja voi, uskollinen jätetty tarrapalloni haki miltei seuraavalle uudestaan eli ei edes loukkaantunut. Jos ei mene jakeluun niin sitten ei mene - josko tämä häiriköksikin mainittu ei yksinkertaisesti tajua mitä tekee. Voiko olla niin?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu