TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kaesa täös toasen (Humppis 2004-03-31 8:27)

Kaesa täös toasen

Pixu
2004-03-31 20:01

Aikamoiset tanssit oli Kaisassa – olenkohan vieläkään toipunut… ;-D Kiitos kaikille tanssittajille ja mukaville juttukavereille. Mun oli kyllä tarkoitus lähteä kymmeneltä kotiin, mutta kuka sitä nyt kesken lähtee.. en ainakaan minä.

Pinssipiiri on mielenkiintoinen juttu. Kuten Tiukun kanssa juttelimme, tuskin olisi tullut lähdettyä Kaisaan yksin, jos ei odotettavissa olisi ollut tuttuja paikalle. Nämä ihmisethän ovat tulleet ’tutuiksi’ palstan keskustelujen kautta. Joidenkin kanssa olen meilaillut, joidenkin tekstejä vain lukenut, tuskin edes kommentoinut, mutta tuttuja kuitenkin. Ja omaa aktiivisuuttani teen tuttavuutta heti, kun vähänkin aihetta löydän. Mikäpä olisi parempi aihe kuin pinssi. Jaa no tanssi tietysti, mutta kun kaikki ovat tulleet tanssimaan, voi valintatekijänä käyttää pinssiä.

Eilinenkin tuotti monta uutta tuttavuutta. Tiuku ehkä ensimmäisenä, kun samaan pöytään pompsahdin. Seuraavana vuorossa tais olla tanssiin hakeva Musta Rudolf, vaikka kyllä yritit olla aika salaperäinen. Mitäs pidit sitä pinssiä piilossa taskussa.. etkä esim. housun lahkeessa?? Manjaana ja KOS esittäytyivät pöydässä – tuttuja kun oli osa porukasta, mutta mulle jälleen tuplabong. Vielä otin itseäni niskasta kiinni ja päätin pilata erään herran illan: Bong, Tangopassion. No, jätin sentään nimimerkkisi mukaisen tanssilajin rauhaan. Vinorosso – jäit bongaamatta – ja vain mun ajattelemattomuuden takia. Miten ihmeessä pinssitön olis istunut H:n ja TP:n pöydässä? Tai no, miksei yhtä hyvin?

Ja se pöydässä istuminen. Voiko sitä istumiseksi sanoa? Hyvä kun ehti lasistaan virkistettä hörpätä, kun taas vietiin. Väki oli tosiaan vauhdissa. Pinssiväestä tais jäädä vähimmälle huomiolle hyvin evästetyt miehet PLe (kiitos tanssista) ja Johannes, joka ei uskaltautunut pöytäämme juurikaan lähestyä. Tangomies tosiaan – olisit voinut pistää pinssisi näkyviin, kuten olet pitkään pitänytkin. No onneksi et kuitenkaan muuten piileskellyt.

Voi että, mitähän noistakin tansseista olisi tullut ilman pinssiä – varsinkin kun ei mukana ollut sitä omaa pri.. eiku siis evästä.

Kirjoittajan avainsanat: pinssi, Kaisaniemi, eväs

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu