TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aloittelijagallup: Tanssi.net on ollut avuksi (Marcos 2004-03-15 18:26)

Aloittelijagallup: Tanssi.net on ollut avuksi

Marcos
2004-03-15 18:26

Kun aloittelijoista on viime aikoina ollut paljon puhetta, on ehkä aika itsetutkiskelulle. Missä määrin tanssi.net ollut aloittelijoille avuksi ja missä määrin kenties jopa toiminut pidäkkeenä harrastuksen aloittamiselle. Tämä on tietysti kovin vääristynyt otos sikäli, että ne pettyneimmät eivät enää palstaamme lueskele. Toisaalta, oiskos vähän helpompi valittaa (sopivassa tilaisuudessa) kuin antaa myönteistä palautetta. No, katsotaan, mitä kansa vastaa.

Ehkä täältä on siis saatu hyviä käytännön neuvoja. Ehkä on saatu tukea ja kannustusta. Ehkä konkareiden kokemukset tanssiuran alkuvaiheilta ovat lohduttaneet (joidenkin, ei kaikkien, kertomuksissa tulee vastaan sanoja "pelottava", "jännittävä", "nolo", "nöyryyttävä" jne).

Jos näin on, vastaa tähän gallupiin. Päinvastaisessa tapauksessa "rinnakkaisgallupiin".

Sir 2004-03-16 8:12 =>

Allekirjoitan omalta kohdaltani avuksi on ollut ja on edelleen.
Mukava on lukea ne onnistumiset kuin myös pettymykset.

Manjaana 2004-03-16 8:52 =>

Mikä on aloittelija, mihin sen kuuluisan viivan vetäisi...?? Taidan olla sitä mieltä, että ihminen on aina tavallaan aloittelija, koko elämänsä.. Itse olen saanut tältä palstalta paljon, hain täältä aikoinaan tietoa, palatakseni tanssin pariin, positiivinen ja kannustava ilmapiiri oli itselle tärkeää, että sai sen kuuluisan ekan käynnin aikaiseksi.. Lasken itseni edelleen tasolle tallaaja, ja siellä haluan pysyäkin, mielestäni tanssi ei ole itselleni mitään totista "askeleet on mentävä just näin" touhua, vaan leikittelyä ja hauskanpitoa, ja siitä hauskuudesta ja iloisuudesta olen myös ne positiivisemmat palautteet lavoilla saanut.. ;o)) Tangon tanssin toki aina tunteella..

Kiitos palstalaiset, kaikki tasot, olette ottaneet minut mukaan "perheeseen" ja täällä on ollut hyvä olla... ;o))

Mieluummin tanssimaan kuin lenkille 2004-03-16 12:52 =>

Nettisivuista on ollut hyötyä. Suoriin (esim. tekniikkaa koskeviin) kysymyksiin on tullut konkareilta hyviä vastauksia. Kokeilkaa aloittelijat !

Hambi 2004-03-23 19:42 =>

Minulle ainakin on ollut aloittelijana suurta hyötyä lukea näitä kirjoituksia. Tanssin oppiminen on nopeutunut ja käytännön asioihin olen saanut vinkkejä ja neuvoja. Kiitos tästä kirjoittajille.

ps. Viimeiset pari viikkoa olen lukenut vain otsikot tietokoneeni särkymisen vuoksi. Rankkaa on ollut uutta konetta kasatessa ja asentaessa, koska tanssinet-riippuvuus ei ota millään helpottaakseen. Tähän voi jäädä koukkuun, mutta on tämä ollut sen arvoista. Internet-yhteyden asentaminen vienee sen verran aikaa, että pahimman yli pääsen. Raportoin tästä uuden yhteyden avauduttua.

Kirjoittajan avainsanat: aloittelija

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu