TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tarmokkaat naiset Tyrnävällä... (Viivi 2004-03-08 12:50)

Hakemisesta vielä vaan...

Seinäruusu
2004-03-09 23:18

Heippsan tanssikansa

Harvat ja valitut kommenttini……… nyt tulee yksi.

On varmaan iäisyyskysymys kuka ja mikä on ”eväs” ja toisilla on toiset mielipiteet, mutta näin minä asian omalta kohdaltani miellän.

Mielestäni, jos ollaan ”evään” kanssa liikkeellä, oli se sitten puoliso, poika-/tyttöystävä, treeni- tai vaan muuten tanssikaveri ja jos sovitaan että tanssitaan erilleen ja kumpikin on omassa ”hakunurkassaan” niin ok. Ja jos tämän samaisen ”evään” kanssa sopii tanssivan etukäteen vaikka harjoitusmielessä, (jos ei muuta syytä keksi J ) mahdollisimman paljon, niin silloin on syytä ainakin keskustella jos haluaa hakea/tulla haetuksi.

Toinen juttu on sitten jos tämän ”evään” kanssa sopii esim vesi-, limu- tai kahvitauosta oli se sitten pöydässä tai juomapisteellä, on sieltä lähteminen muiden mukaan mitään sanomatta vähän niin kuin pakit lattialla. On mielestäni kohteliasta ja oikein pyydettyä kohtaan viettää tauko loppuun asti. Ja ainakin minä mietin kahdesti haenko vaiko enkö, jos näen että haluttu tanssitettava on seuralaisen kanssa. Toinen juttu sitten tietenkin tämä vessan oveen ”nojaaminen” siinäkin, jos sovitaan, että odotetaan, niin silloin odotetaan. Muussa tapauksessa….. siitä vaan takaisin lattialle.

On minuakin haettu kahvilta, mutta hakija ei ole siitä sen kummemmin ollut moksis jos olen halunnut juoda juomani ensin loppuun tai sitten hän on odottanut että taukoni on loppu, ja ”evään” kanssa tauoteltaessa seuralaiselta kysynyt saako tämän tanssin.

Jotenkin tuntuu että miehet ovat näissä asioissa paljon korrektimpia kuin naiset. Naiset ”käyvät kimppuun” oli tilanne mikä tahansa…. sen on varmaan jokainen huomannut.

Aurinkoista kevättä kaikille näin kesälavojen aukeamista odotellessa

Seinäruusu

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu