TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pisteliäitä piikkejä muuallakin (Veera62 2004-03-03 16:39)

Pisteliäitä piikkejä muuallakin

Veera62
2004-03-03 16:39

Luimpa Mirjankokemuksia ja tuli omani mieleen.Tämä tapahtui viimmeviikolla eräässä kylpylässä jossa olin lomalla tyttäreni kanssa.Oli ihan mukavat naistentanssit menossa,porukaakin jonkin verran,meitä naisia kumminkin enemistö.Olen laiskanlainen hakemaan ketää ,mutta tyttäreni innoittamana rohkenin hakuselle.Empä ollut tutkaillut miehiä sen tarkemmin,kun en arvannut vaaraa.Niin hain erästä noin 50 v,punapaitaista tanssiin.Hän kyllä lähti ,mutta kun pääsimme lavalle katsoi minua päästä varpaisiin kasvoillaan niin ivallinen ja pahansuopa katse kun ihminen voi kehitellä.Oli käteni väärin hänen olallaan,askeleet liian lyhyet,tahti väärä..voi sitä tuskaista puhinaa ja ivallista tuskailua.Jossain vaiheessa iski panikki..apuva en osaa,minussa vika..! Päästiin loppuun.Olin purskahtaa itkuun,niin nöyryyttävää tuo oli ollut.Onneksi en tytön nähden, olisipa saanut aika oudon kuvan.SEURASIN tuota hidalkoa sinä ja seuraavana iltana ja totesin että osaa tanssia kaksilla askelilla ja mausteet lisäksi.Pramea ja röyhkeä olemus,-kuin kukko tunkiolla.Haki lopulta vain ja ainoastaan yhtä noin 50 naisesta ja tämä yksi antoi likistellä ja pyöritellä itteään miten sattu. Onneksi olen jo sen ikäinen ja tarpeeksi monessa sopassa keitetty että tuo ei nyt kun huvittaa,mutta jos olisi sattunut jollekin aloitelevalle niin voisi kaivella kauemminkin.Että älä välitä Mirja on niitä törppöjä muuallakin ja niiden "uhreja" vaikka kuinka paljon.Vaan ei niistä toinna välittää,vika on niiden korvien välissä ei meidän.Jatketaan me harrastusta kaikessa rauhassa,mutta hiukan tarkemalla kontrolilla.Aurinkoista kevättä kaikille tämän lukeneille.

Kirjoittajan avainsanat: Piikit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu