TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakkikokemuksia? (DMalone 2004-02-23 23:42)

Pakkikokemuksia?

DMalone
2004-02-23 23:42

Terapiaa! :-)

Minkälaisia kokemuksia pakeista (muista kuin yleisesti hyväksytyistä syistä)? Oletteko saaneet, ja missä?

Annetaankohan etelän tanssipaikoilla keskimäärin enemmän rukkasia kuin muualla?

Omakohtainen viimeisin kokemus Ruusulinnasta n. 1,5 vuotta sitten Finkkutansseista. Hain tuntematonta, n. 5 vuotta itseäni nuorempaa naista, kieltäytyi ilman selitystä.

Toinen tapaus kai noin 5 vuotta sitten Riutalla, 1. hitaan valssin lopulla, nainen kysyi loukkaantuisinko pahasti, jos jätettäisiin toinen kappale tanssimatta. (Jos pakit täytyy antaa, niin noinkin asian voi hoitaa!)

Alkuaikoina pakkeja tuli muutaman kerran kesässä, silloiseen tanssitaitoon suhteutettuna varmaan "oikea" määrä, jos näin yleensä voi sanoa.

Muutaman olen huomannut myös "pakoilua", mutta niitä ei kai lasketa? ;-)

Wagner 2004-02-24 8:34 =>

Vuonna 2001 Tuuloksen Kapakanmäellä. Nuorena, innokkaana ja kokemattomana aloittelevana lavatanssijana erehdyin hakemaan Tamperelaisen jenkkitanssiseuran fuskuvalmentajaa fuskubiisille "Emmänytviitti..."

Sen jälkeen pakkeja ei ole tullutkaan. Ryysiksessä ja Satulinnassa joillakin naisilla on tosin veikeä tapa tuijottaa hakurivistössä hakijan olan yli jonnekin kaukaisuuteen ja katsekontaktia vältellen vastata tälle haamuhakijalle "joo". Nämä voinee tulkita naamapakeiksi ;-P

Olen ajatellut josko seuraavalla kerralla nappaisisikin rivistä sen vieressä seisovan, hymyilevän neitokaisen...

XX?? 2004-02-24 8:51 =>

Kerran olin eteläisessä Suomessa aivan järkyttävissä naisten tansseissa kesäisellä lavalla, ei ketään tuttuja paikalla, ja muutenkin vanhempaa porukkaa.

Ajattelin kuitenkin reippaasti et kai täällä on tanssittava ja tiirailinkin että kuka miehistä osaisi tanssia suht hyvin. Hain sitten rohkeasti vieraita itseäni 25-40 vuotta vanhempia miehiä tanssimaan ja kokemukset oli suht kivoja. Kunnes sain eräältä melko vanhalta mieheltä pakit. Syytä en tiedä, ilmeisesti hän meinasi etten osaa tanssia tai pärstä kerroin ei ollut hänen makuunsa. En ollut kuitenkaan rankannut tätä miestä kovinkaan kärkipäähän taidollisesti, mutta ainakin itsekunnioitusta hänellä riitti. No sen koommin ovat saaneet vanhemmat miehet olla ihan rauhassa naisten tunneilla..ja kaikilla on ollut hyvä mieli ;)

Syystuuli 2004-02-24 9:24 =>

Maalaistyttö tuli Paville tansseihin viime syksynä, huomasi naistentunnin juuri alkaneen. Päätti pokata siitä erään seeprakenkäisen, joka seisoskeli siinä hyvinkin esillä. Pakit tuli. Eipä kertonut syytä, enkä jäänyt ihmettelemään, poistuin siististi taka- vasempaan istumapaikalle. Hetken mietin, suuntaanko takaisin kotiin, mutta urheana jäin katselemaan mitä tuleman pitää. No, tulihan siitä ihan kiva ilta ja tanssia sai kyllä tarpeeksi, mutta pieni lamaannus kyllä hetkeksi iski. Ja naaman laitoin kyllä mieleen, etten toiste yritä kyseistä herraa tanssiin. Eihän niitä pakkeja yleensä tule, mutta kyllä se yksikin kerta mieleen jää.

- Syystuuli

Mersu 2004-02-24 10:01 =>

Omakohtainen kokemus on viime kesältä Pavin tansseista..naisten tunnilla kävin niiata niksauttamassa erästä "herrasmiestä", jonka olen nähnyt useasti tanssimassa.. No, niinhän siinä kävi, että pakit tuli ilman mitään selitystä, vain tylyllä päänpudistuksella... mutta niin meni myös herralta "herrasmiehen titteli". Samoilla lavoilla edelleen kierrellään, mutta saapahan hän ainakin olla minun puolestani rauhassa vastedes.

Hambi 2004-02-24 10:38 =>

Pakit kyllä silloin tällöin saan, enkä siitä epätoivoon vaivu vaan haen viimeistään seuraavalle mukavalle kappaleelle jonkun toisen. Jotenkin olen ollut havaitsevinani, että pakit saa varmimmin itseä (m) 5-15 v vanhemmilta haettavilta. Tätä nuoremmat tai vanhemmat eivät ole juuri pakkeja jaelleet.

KOS 2004-02-24 10:36 =>

Itseni ikäisiltä naisilta en ole pakkeja saanu,mutta nuoremmilta naisilta silloin tällöin.Siinä kohtaa toivoo ettei se naama unohtuisi,mutta ei se pakitus estä edelleen hakemasta nuorempiakin.

Talvikki 2004-02-24 10:47 =>

En halua(isi) olla ilonpilaaja, mutta on helpompi muistaa yhdet pakit kuin kymmenet tai sadat. Tiedän miehiä ja naisia jotka saavat pakkeja joka tanssi-ilta ja silti jatkavat urheasti harrastustaan.

Marcos 2004-02-24 11:17 =>

Ei niitä kauheasti ole kertynyt. Pavilla 20 vuotta sitten lyhythameiselta tanssijatytöltä... Sitten hyvä pakiton putki (no, oikeasti olen "aktiivisesti" tanssinut vain viimeiset kuutisen vuotta) hieman harmillisesti katkesi viime kesän tangomarkkinoilla. Atriahallissa hain fuskulle (vai oliko jiveä) hoikkaa tanssijanaista. Kun kasvot olivat hieman tutut, diivanurkkauksessa häntä välillä näkee, tiedä vaikka olisi palstalaisia :-). Ei lähtenyt (joo, olin selvinpäin, yksi olut oli sen illan kurkunkostukkeena).

No, lohdutukseksi voinen sanoa, että ei hän varmaan mitään menettänyt, niinkuin oletettavasti oli arvioinutkin :-).

Ja naamapakkejahan tulee... Ravintolapakkeja en tähän ole myöskään sisällyttänyt, niitä on jokunen.

Leppee Kännilakki 2004-02-24 11:28 =>

Ahaa, tässäpä erinomainen areena, jolla purkaa kaikki vuosien varrella kertyneet pettymykset.....tai ei sentään. Eivät pakit koskaan ole mieltä pitkäksi aikaa jääneet painamaan - ihmeellistä vain kuinka hyvin ne siitä huolimatta ovat mielessä pysyneet. Kaitpa sitä on kuitenkin pohtinut, että mitähän nyt tuli tehtyä väärin tai mikä oli pielessä.

Pakkeja kaiken kaikkiaan tulee miestanssijalle aika harvoin. Pari kertaa vuodessa - korkeintaan - saattaisi olla lähellä oikeaa arviota. Hakukertoja kohden taajuus oli korkein aivan harrastuksen alkuaikoina. Siihen ei tarvitse syytä miettiä, pakit tulivat ansiosta. Tanssitaitoni oli olematon, tai siis olin oikeammin pelkkä kävelijä, ja siinäkin lajissa harvinaisen tyylitön. Ison metsän kasvatilla oppimisvauhtikin on vakaan hidas (kunpa voisin edes lisätä "mutta varma"). Törkeän pakittamisen uhriksi en muista tuolloinkaan joutuneeni, naiset ovat yleensä mukavan tahdikkaita.

Kesken tanssin allekirjoittanut on lattialle jätetty vain kerran. Se oli valssia, joka ei mielestäni tosiaankaan ole se helpoin ja ensin opeteltava tanssi. En hakenut itse, mutta jostain täysin käsittämätömästä syystä yksi tanssipaikan vakiokonkarittaria haki minua MIESTEN haulla. Tanssia kokeilemaan teki mieli, eikä tuollaista hakijaa hirvinnyt oikein pakittaakkaan. Mutisin kyllä, että en minä tätä oikein kunnolla osaa. Valssia mentiin ehkä noin tahdin verran, liikkeelle lähtökin oli sellaista vanhojen mykkäfilmien ohukaisen teputtelua.

Tuon yhden tahdin jälkeen parini pysähtyi, taputti minua lempeän napakasti olkapäälle todeten: "jaahah, annetaanpa olla" ja nappasi lähistöllä seisoneen tanssitaitoisemman parin seuraavaksi kuljettajakseen. En oikeastaan pahoittanut mieltäni. Sen jälkeen olen vain yrittänyt olla mutisematta, ja ilmoittanut mahdollisen osaamattomuuteni riittävän selvästi.

Oikein kunnioitettavan auttavaisia ja positiivisiakin tanssituttavuuksia tuli vastaan alkutaipaleella. Muistan vaellusvuosilta tanssipaikan, jonne tansseihin sattui muista yhteyksistä joten kuten tuttu naishenkilö, itse erinomainen tanssija ja hän oli mukana melkoisen taitavassa seurueessa. Urheasti minulle yritettiin opettaa tangoa, ja - tämä oli todella fiksua - kerrottiin paikallisista tanssikursseista. Se oli varmaankin parhain ja mukavin tanssikertani siihen mennessä - melkein illan loppuun saakka. Poislähtiessä olin jo kiitellyt avuliasta "opettajaa" asiaan kuuluvasti, ja kävelin parkkipaikalla poispäin, kun kuulin takanapäin yhden ko. seurueen mieshenkilön toteavan tuskastuneen oloisesti: " Miksi sinä viitsit nähdä vaivaa tuollaisen takia, ei tuo siitä mihinkään kehity".

Tuokaan toteamus ei niin loukannut kuin ärsytti ja nostatti sisua. Se oli niitä ratkaisevia tekijöitä, jotka saivat Herra Kännilakin päättämään, että edes jotenkuten täytyy oppia oikeasti tanssimaan. Taustalla oli vielä vaikuttamassa toinenkin naishenkilö - yksi nainenhan ei Herra Kännilakin päätä käännä - mutta lopulta opintien alkuun päästiin ja vähäisiä määriä taitoakin alkoi HITAASTI karttua. Itselleni olen koko oppimisen ajan ollut ankarampi kuin tanssiparit minulle, joten kohtelua ei voi valittaa. Opastavista kommenteista on yleensä tullut oltua kiitollinen, mutta sekin on tullut huomattua, että palautteen antamisen tyyliä miehelle kannattaa harkita todella tarkkaan. "Väärään" sävyyn lausuttu yksikin sana saattaa joskus - mutta onneksi todella harvoin - riittää siirtämään ko. naisen tanssiparina pysyvästi Ö-mappiin.

Oppiminen oli ja on hidasta, eri tanssilajit kehittyvät eri tahtiin. Alussa ainoa oikeasti hovikelpoinen tanssini oli foksi. Tango meni jotenkin, ja silloin tällöin valssia tuli kokeiltua, jos lattialla oli runsaasti tilaa, eikä kukaan töninyt haparoivaa askelta ja rytmiä pois raiteilta. Tuo yksipuolisuus johti siihen, että pelkän foksini katselemisen perusteella osa naisista saattoi kuvitella Herran jo tanssivan kohtalaisesti, ja he tulivat sitten hakemaan minua "väärälle" tanssilajille. Näin kävi tässä tapauksessa jälleen valssin kanssa, nytkin oli miesten haku ja asialla tuon paikan vakiokävijöitä, nyt ei kylläkään taidollisesti konkari. Selitin ystävällisesti, että en osaa tanssia valssia hyvin, enkä halua tanssia sitä ruuhkassa. Vieressä huomasin parin taitavan naisen ja heidän seurassaan olleen mieshenkilön alkavan naureskella, vai että ei muka osaa valssia. No, heidän tulkintansa oli selvä, en ilmeisestikään halunnut tanssia itseäni hieman vanhemman naisen kanssa, vaan pakitin hänet pelkällä tekosyyllä. Loppuillaksi jouduin boikottiin, kyseiset naishenkilöt pakittivat minut oikein ystävällisesti hymyillen molemmat kahteen kertaan (kun ensin oli kerrottu, että ei nyt jaksa mutta hai vähän myöhemmin - vasta tuolloin tajusin mistä oli kyse), ja pari-kolme (harva siis onneksi) vakiomiehistä heitteli ohimennessäni ikäänkuin toisilleen kommenteina "ei lähde tanssimaan valssia".

Tuo saattaa olla ikävin yksittäinen kokemukseni tanssilavoilta, ei siitäkään traumaa jäänyt kun itse tiesin, että "koulutukseni" oli täydellisen aiheetonta. Hymyilläkin tuolle jo voi, suomalaisilla on aika suorasukainen tapa hoitaa asioita oikealle mallilleen. Muihin kuin valssiin - nykyään valssi on yksi suosikkejani, lienen tuossa suhteessa aika kummallinen otus koska pidän tavallisestakin valssista - liittyvä osaamattomuus on helpompi selvittää: "En osaa tätä lajia, mutta jos pelkkä sosiaalifoksaaminen käy, lähden lattialle ilomielin". Suoraan pakkeja olen itse antanut vain humalaisille ja hehän ovat naisissa harvinaisuus.

Puujalka 2004-02-24 13:35 =>

Kyllähän sitä pakkeja tulee sen verran usein, että pysyy maanpinnalla vähäisestä tanssitaidon kehityksestä huolimatta.

Varsinkin naamapakkeja on odotettavissa iltoina, jolloin paikalla on paljon hyviä herroja (seeprat yleensä, poikkeus vahvistaa säännön)

Tästä en kuitenkaan loukkaannu, koska naistentunnilla meikäläinenkin toivoo odottaa ja toivoo tiettyjen henkilöiden hakua. Ja toive perustuu yhteensopivaan askellukseen ja kemiaan. Hyvä tanssitaito ei yksin takaa hyvää tanssinautintoa.

Varsinkin vierailla lavoilla pakkeja tulee helpommin. Pakit vähenee jostain syystä, jos on oma eväs mukana, jonka kanssa voi ensin antaa 'näytteen' omasta tyylistään jne.

Paras pakkimuisto on viime kesältä Valasrannalta, jossa ei näkynyt tanssituttuja. No, joukossa oli yksi tuttu naama, jota en aikaisemmin ole edes hakenut. Kuuluu ns. nirppanokkiin ja on hyvä tanssija, myös erään pk-seudun seuran piireissä mukana::)

Muistaakseni valitsin hitaammaan puoleisen kappaleen, ettei jive tms. nopeakappalenautinto menis mun takia piloille. Vaan silti napsahti pakit. Ehkä hidas kappale tulkittiin väärin (iskuyritys ?!)

No, eipä ole tarvinnut tätä neitiä sen jälkeenkään vaivata.

Kerran sattui niin, että naisen mielestä olin 'liian lyhyt' Jostain syystä pari kesää myöhemmin sama henkilö tuli hakemaan naistentunnilla. Oli suuri kiusaus sanoa, etten ole yhtään kasvanut edellisen tanssiyrityksen jälkeen.Neito ei varmaankaan muistanut tapahtunutta, vaan haki kehittyneen taidon takia.

Kyllä minäkin joskus pakkeja jakelen, mutta yleensä vain toivottomille tapauksille (humalassa tms.)

Manjaana 2004-02-24 14:12 =>

Hyvin nöyränä toteaa Manjaana miesten kohdelleen itseään silkkihansikkain, sekä lavoilla että kapakoissa, en ole vielä saanut pakkeja ja koko elämäni aikana ainoastaan yhden kerran illan mittaisen ryöpytyksen tanssitaidostani(taidottomuudestani)..

Lämmin kiitos miehille... ;o))

Viivi 2004-02-24 14:55 =>

Itse en ole pakkeja vielä saanut, mutta tanssikilometrejäkin on aika vähän. Olen kyllä itse pakittanut ravintolassa sekä humalaisia että naistenvuorolla hakevia (myös yleensä humalaisia, yllätys yllätys...). Lavalla ei taas tarvi pakkeja jaella.

Toivottavasti en ole ravintolatansseissa tylyllä pakituspolitiikallani traumoittanut kenenkään sielua...

Krakataskussa 2004-02-24 20:47 =>

Twototango: "Pelkkä haluttomuus tanssia kanssani on minulle "hyväksytty syy"."

Tämä oli minusta hyvin lausuttu. Eli on paljon parempi että jos neito ei halua tanssia kanssani hän sanoo aiheen suoraan kuin yrittää pitkin hampain tanssia sitä millään tavalla pitämättä - meidän kummankin elämänlaatu paranee.

MLeena 2004-02-24 20:51 =>

Eniten pakkeja on tullut Tampsan lavalla: nuori - vetosi osaamattomuuteen, noin ikäiseni ja toinen minua selvästi vanhempi - eivät muistaakseni mitään selitelleet.

Naamat on kyllä mielessä, en erehdy toista kertaa.

Kolli77 2004-02-24 22:27 =>

Itse en ole pakkien perään syitä kysellyt. Yleensä haluttoman leidin vieressä on toistasataa innokasta tanssijaa, niin ei tarvitse jäädä murehtimaan.

Toisaalta alkutaipaleella menin tyhmyyttäni pilaamaan useamman nopean kappaleen kokeneemmilta daameilta. Siihen nähden melko vähällä ryöpytyksellä olen päässyt. Nyt osaan jo ajoittain hämätä, että nopeatkin sujuvat:-)

Hankalaksi tansseihin lähtö menisi, jos pakkeja alkaisi pelkäämään tai jos ne kovin alkaa masentamaan. Luonnollisesti sitä tanssii niiden kanssa, joiden kanssa tanssi on mieluista. Mielestäni pakkit saa antaa ilman selitystä, eikä siitä pitäisi herneitä vetäistä nenään. Muuten ei voisi olla ikinä varmaa haluaako daami todella tanssia kanssani. Vielä en ole kellekkään pakkeja antanut. Viime kesänä tuli talutettua pariin otteeseen ympäripäissään olevaa daamia. Säikähdyksissäni en ymmärtänyt antaa pakkeja.

4711 2004-02-24 22:10 =>

Olen kertonut tämän jo aiemmin, mutta syytä lisätä "erilaisena kokemuksena":

Sammon talolla, jossa tuntemaani tanssiporukkaa ja irrallisia ihmisiä oli perjantai-iltana hyvin harvassa, päätin hakea istumasta nuorehkoa miestä, jonka olin usein nähnyt tanssivan hyvin. Pakit tuli, vetosi kipeään jalkaan. Mutta kun tuo kohta tanssahteli nuoremman naisen kanssa, niin enpähän uskonut, ja mollasin kaverin samantien tällä palstalla.

Seuraavana iltana (niin se kai oli) oltiin Pesäkalliolla. Kaveri tuli ja pokkasi anteeksipyynnöt ja tanssitti upeasti. Syntyi - ainakin minun puolellani - hyvänolon ystävyys.

No, Sinähän se olit, Mutu, jolla nyt on pinssikin. Kantapakka on yhteinen: Kuntsi. Tavatessa moikataan, joskus jutellaan, silloin tällöin tanssitaan. Viime lauantaina Mutu oli eka tanssittaja heti kahdeksan jälkeen, ja myöhemmin rohkenin pyytää hitaalle valssille, joka hänen kanssaan on tosi nautittavaa. No, se jäi yhteen, kun Johanna Pakonen tuli laulamaan ja siirtyi johonkin eurohumppaansa.

Onneksi aika usein on niin, että avoimella suhtautumisella, tarpeen tullen molemminpuolisella vilpittömällä anteeksi pyytämisellä, syntyy hyviä ystävyyssuhteita.

Niin: Mutun jalka oli kyllä oikeasti kipeä. Kaikkim kunnia miehelle!

OutoLintu 2004-03-15 17:09 =>

Koen asian aika tavalla niinkuin Twototango. En ole tanssipaikoilla esiintymässä, vaan pitämässä hauskaa. Tiedän käyttäytyväni miellyttävästi, en tarkoituksella ainakaan ole keneltäkään Evästä viemässä, tiedän osaavani jokaisen kohtuullisenkin tanssitaidon omaavan kanssa tanssia vähintäänkin mukavasti ja olevani "ihan mukava välipala". Niin, että jos nyt jollekulle en kelpaa, SE ON HÄNELTÄ POIS.

En ollenkaan ymmärrä sitä valtavaa arkuutta, mikä monella on. Todella moni mies on sanonut, että "on tehnyt pitkään mieli hakea, mutta en ole uskaltanut". Moni myös jännittää niin, että täytyy jotenkin koittaa keventää tilannetta; yleensä en oma-alotteisesti puhu mitään, mutta sellaisessa tapauksessa kylläkin. Jos tekee mieli jonkun kanssa tanssimaan, haen - sillähän asia selviää, että tuleeko pakit tai miten homma sujuu!

Hauskin pakkikokemukseni: Viime syksynä Pavilla eräs melko kriittisellä silmällä naisia tarkkaileva mies tuli hakemaan. Annoin hänen suitsuttaa rauhassa - "kuinka ihana kanssasi onkaan tanssia... ooh, mikä vartalo ym. ym." Setin loppupuolella totesin ohimennen, "muistatkos muuten, että olet antanut minulle kerran pakit". Jossain määrin nolostuneena hän totesi, että "ky-kyllä sen on täytynyt olla vahinko". Jatkoin siihen, että "teit sen vielä aika koppavasti!"

Rumbatar 2004-03-15 22:45 =>

Joku aika sitten Helsingissä Wanhalla naistentansseissa hain miestä, joka etäisesti vaikutti tutulta kasvolta joltain lavalta tai tanssipaikalta. Hän seisoskeli esiintymislavan vieressä kahden kaverinsa kanssa. Lähestyin ja pyysin tanssimaan, johon hän vastasi "En osaa tanssia". Ihmettelin mielessäni hieman, mutta kysyin kuitenkin uudestaan, jolloin hän tarjosi minulle naureskellen toista kaveriansa. Kieltäydyin kuitenkin "lohdustuspalkinnosta" ja hain hyvällä menestyksellä tanssimaan lähistöltä aivan toista miestä.

No - ei siinä mitään, mutta kun sama ferrari-herra seuraavien kappaleiden myötä liihotteli aivan upeasti ohitseni toisen naisen kanssa ja myöhemminkin illalla esitteli tanssitaitoaan eri naisten kanssa, tunsin itseni kyllä loukatuksi. Minkä ihmeen takia mies valehteli? Pelkkä kieltäytyminen olisi riittänyt. Väistämättä tuli mieleen, että kyseinen mies oli antanut tanssitaitonsa hurahtaa päähänsä niin pahasti, että pelkäsi menettävänsä arvokkaat tanssit tuntemattoman kanssa; aivan kuin kasvojen tuntemattomuus olisi varma merkki tanssitaidon puutteesta. Raivostuttavaa ennakkoluuloisuutta ja "sisäpiirin" suosimista, mikä kovasti myrkyttää muissakin paikoissa tanssitunnelmaa.

Olen myös kerran saanut pakit sanoilla: "Ai sun kanssa vai?" Käytöstä hyvät herrat!

Pimu 2004-03-15 23:18 =>

Kyllä kyseinen herra on erittäin tuttu varmasti monelle naiselle Wanhan kellarissa. Ystävättäreni haki kerran kyseistä herraa ihan hakualueelta wanhan kellarissa -hyvä ettei juuri tanssilattian vierestä - ja pakit tuli. Yllättävää vielä on se, että ystävättäreni on tasoa extreme pro kaikissa tansseissa.... mutta pakit tuli...

Päätimme sitten ihan tyttöporukassa hakea tätä ilmiötä sitkeästi ihan väsymiseen asti... ja pakkeja sateli...

Lopuksi itsekin pääsin tätä herraa hakemaan - ja kun ei lähteny niin tietysti isoon ääneen totesin muulle porukalle (10 naista), ETTÄ EI LÄHTENYT....

Sellaista peliä...

Pimu 2004-03-15 23:21 =>

Ai niin.. piti vielä sanoa, että kun näimme hänet sitten tanssilattialla (ei todellakaan monta kertaa..) - niin ei hän kyllä tanssitaidoillaan häikäissyt... olisikohan nyt sitten harjoitellut lisää....

Pia M 2004-03-15 23:23 =>

Wanhan kellarin miehestä... kun ei tuollaisia mahdu edes pääkaupunkiseudulle montaa, niin villi arvaukseni on että kyse on herra J:stä, eli Parkettien Partavaahdosta, eli Olalle taputtelijasta ;-) opetti minulle viimeksi TuSussa, että miehen sydän on siellä missä kännykkäkin värisee :-P

Pimu 2004-03-15 23:30 =>

Tyhmää kiusaamistahan tuo oli... kaduttaa nyt.. olisi pitänyt antaa miehen olla, mutta meillä oli niin hauskaa hakea häneltä pakkeja...oikein siinä harjoiteltiin miltä tuntuu saada pakit - ja samalta herralta moneen otteeseen. ja tyttöporukassa siinä sitten jaettiin kokemuksia, että miltä NYT tuntui..

toki tanssittiin aina välillä tosi hyvien viejien kanssa - mutta aina välillä tuli piru mieleen - ja eikun taas mentiin ihan sutena pakittajan pelialueelle...

Pimu 2004-03-15 23:35 =>

Varmaan sama herra... Ihan alkaa jo tulla traditio herra J:stä Wanhan kellarissa. Pitääpä taas muistaa seuraavalla kerralla hakea pakit häneltä, kun Helsinkiin tullaan käymässä. mitäpä ei olisi työmatka Helsinkiin ilman Herra J:n pakkeja... Kuin...

Kirjoittajan avainsanat: pakit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu