TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ryysisilta - joillekin (4711 2004-02-14 23:48)

Hamboa - ei Ryysiksessä kuitenkaan

Pixu
2004-02-15 16:43

Kauan olen koohottanut täällä palstalla – saati sitten muualla – hambon ihanuudesta ja siitä, että pitäis päästä tanssimaan sitä. No nyt onnistui, kiitos Johannes. Se oli todellinen Ystävänpäivän hyvä työ. Sinnikästä aikataulujen sovittelua ja vihdoin löydettiin yhteinen harjoitushetki ja sopiva sali. Tilaa oli ja erinomaista musiikkia. JA MÄ OPIN SEN.. nimittäin Hambon. Musta kyllä tuntuu, että se taito oli jossain varastossa odottamassa sopivaa hetkeä ja opettajaa, koska minäkin – blondi – tajusin sen melko nopeasti. NAM!! Ei muuta voi sanoa. Ole vaan Kapteeni vihreä kateudesta.. ei muuta kuin opettelemaan. Voin suositella opettajaksi Johannesta. Ja Tangomies – ohjeet käsiin ja opettelemaan, jos kerran sen olet joskus osannut. Toista kertaa ei ohiteta hamboilumahdollisuutta, oli masurkka miten nopea tahansa. Mutta kiitos toki sulle masurkoistakin.. tulihan ne vihdoin, kun koko ilta ensin odoteltiin.

Meinas mennä koko Ruusiksen ryysis ihan läskiks, kun odottelin masurkkaa ja yritin kuikuilla Johannesopettajaa hamboyritykselle. Jenkkoja tuli kolmet, jos en väärin kuullut ja polkkapari .. tosin sekin tosi myöhään. Muuten kyllä hyvää musiikkia – valsseineen ja tangoineen.

Olet oikeassa – 4711 – naistentunnin pitäisi kyllä olla aikaisemmin. Olen usein ollut bussilla liikkeellä Ruusulinnassa ja raastavin mielin lähtenyt melkein heti puolenyön aikaan pois rivistöstä. Eka bussi Hesaan starttaa 00.30 eli JUURI, kun on päässyt vauhtiin. Tottahan on, että varsinkin uudet naiskasvot eivät saa tanssitilaa miesten mielessä ainakaan ennen naistenhakua ja omaa aktiivisuutta. Minä olen jo sen verran vanha naama, että pääsin eilenkin tanssimaan läkähdyksiin asti jo ensimmäisen tunnin aikana. Omista eväistä on toki aina apua tähän läkähtymiseen. Ehdotus Ruusulinnalle: Toinen naisten tunti alkuiltaan eli 21-22. Näin ei naisten tarvitse ryytyen odottaa koko iltaa pääsyä tanssimaan. Kiitos jo etukäteen.

BONG onnistui naistentunnin ansiosta. Kiitos puujalka tanssista ja juttutuokiosta. Kaiken kaikkiaan upea tanssi-ilta uusine ja vanhoine tanssiystävineen. Kiitos kaikille (Humppis – pitääkö mun laittaa (n) nicin perään, että tiedät kumpi olen??? ;-D ) ja näkymisiin tanssin merkeissä ~Pixu~

Kirjoittajan avainsanat: Hambo, Ruusulinna, bong, masurkka, naistenhaku, vuorohaku

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu