TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Vääristelyä (Tangoilija 2004-02-06 17:58)

Hohhoijaa

Humppis
2004-02-12 10:03

Näinköhän tälle palstalle voi kirjoittaa mitään ilman, että joku ottaa pultit? (Siis tällä kertaa minä itsekin) Nytkin kerroin vastauksena kysymykseen kokemuksistani. Pätkääkään ei jutussa pitänyt olla moitetta tai aiheetonta negatiivista arvostelua kenenkään tanssitaidosta tai muustakaan esiintymisestä tanssipaikoilla (Parkissa, kuten muissakin ravintoloissa on luonnollisesti juopuneita ihmisiä tanssi-iltoina. Siellä myydään viinaa!).

Kuten hyvin tiedetään tuosta ryhmästä ja aiheesta siihen aineksia löytyisi ja niitä on tälläkin foorumilla aikanaan käsitelty.

Töllin tapauksessa on käsitykseni, että taitotasonsa perusteella (ja myös alueella nauttimansa arvostuksen vuoksi) kyseisen rouvan paikka onkin siinä nirppiksen alueella. Kerroin vain, että minun tapani tanssia (Mannetango- ja Argentinotaidot ovat ruosteessa) ei siinä tilanteesa toimi parhaiten.

Olen mielestäni vähentänyt, lieventänyt ja latistanut kirjoitteluani ihan kohtalaisesti. Ei tunnu riittävän. Liekö ymmärrettävä, että sen on loputtava kokonaan?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu