TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Vääristelyä (Tangoilija 2004-02-06 17:58)

Fannien kanssa

Humppis
2004-02-11 18:28

Vaikka itsekin olen 1/8 manne, en juuri tule tanssineeksi romaninaisten kanssa. En tosin voi varmaksi tietää, jos asu on samaa kaliiperia kuin muillakin tanssijoilla.

Parkissa kävi aikoinaan ahkerasti täti-sisarentytär-yhdistelmä, joka toisinaan harrasti minunkin hakemistani. Näistä varttuneemman kanssa oli vähän hankala tanssia, koska tämä otti reippaan puoleisesti rohkaisua ennen kuin lähti lopulta hakemaan. Nuoremmalla taas oli aina tolkuttoman korkeat korot, kuten usein romaninaisilla tuppaa olemaan. Meno on niillä vähän huteraa joskus.

Pavilla taas kerran vuosia sitten tuli eräs kansallispukuinen tyttö -ehkä jokseenkin 15-vuotias- kahviossa pyytämään, etä hakisin häntä, kun tulee rokkia. Lupasin. Sitten sitä tuli, ja mentiin parketille. Puoli sukua oli rymittynyt kaiteen ääreen tarkkailuasemiin. Tytöllä myös em. tyyliin valtavan korkeat korot. Lisäksi hän pyysi, etten pyörittäisi paljon, kun vanhempi väki ei saisi nähdä hameen alle. Eipä siitä oikein rokkia (Jive) irronnut. Oli minullakin vähän niskatukka pystyssä siinä tarkkailun alla.

Töllillä on nirppanurkan alueella aina istumassa vanhempi romaninainen (täysissä hameissa). Hän sitten naistentunnilla hakee yleensä parhaiksi katsomiaan miehiä. Joskus olen minäkin osunut haettavaksi. Minun tavallisella tyylilläni ei silloin mennä, vaan on otettava erilaisia asioita huomioon.

Kyllähän sellainen määrä raskasta samettia on melkoinen hidaste ainakin jenkkitansseissa, vaikka olisi vähän nuorempikin vietävä käsissä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu