TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ikaalisten tanssileiri (Talvikki 2004-01-15 9:04)

Palautteen antamisesta

Palomita
2004-01-16 10:37

Hambi: .....Parinvaihdoista huolimatta ja oman parin puuttuessa viemisen hienouksiin en ole juuri päässyt paneutumaan. Sekä sylitanssien että irto-otteisten viemiseen harjaantuminen on ollut hidasta, koska jostakin syystä olen kokenut korkeaksi kynnyksen vaatia tuntematon antamaan rehellistä palautetta siitä, että missä ne pahimmat puutteet ovat. Alkeiskurssilla parin edellytykset palautteen antamiseen saattavat tietysti puuttua. Nyt kyllä olisi varmasti hyvä hankkia treenipari, jolta olisi helppo kysyä palautetta ja jonka kanssa voisi hioa myös pikkuseikkoja....

Kuulostat ihanteelliselta parilta koska kaipaat palautetta; multa tulee kommentteja aika helposti, mutta olen kokenut, että läheskään kaikki miehet eivät niitä halua (vaikka yritän olla ystävällinen ja rakentava). Tahdon myös palautetta omasta tanssistani, mutta vierailta sitä tulee aika harvoin - paitsi edistyneiden ryhmissä. Ehkä miehet haluavat olla hienotunteisia tai luulevat että "pieni tyttö" ei kestä kuulla totuutta. Kaikilta omilta pareiltanikaan en ole saanut palautetta vaikka olen sitä pyytänyt; on ilmeisesti aika henkilökohtaista miten kukakin suhtautuu palautteen antamiseen / vastaanottamiseen. Onneksi joissain jatkoryhmissä tutummat kommentoivat aika kiitettävästi. Parhaan palautteen saa yleensä opettajilta, mutta valitettavasti kaikki maikat eivät tanssi oppilaidensa kanssa (ainakaan kaikkien).

Kirjoittajan avainsanat: palaute

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu