TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssikyselyn palautteet (DMalone 2003-12-18 23:29)

Tanssikyselyn palautteet

DMalone
2003-12-18 23:29

Kiitos vielä kaikille osallistuneille. Tässä kyselyn yhteydessä annetut palautteet:

Olen huomannut, että suositut "seeprat" ei kylläkään välttämättä ole aina tanssitaitoisten jalassa, eikä tee kenestäkään hyvää tanssijaa. (Nainen 46-55)

Kiitos palstasta! (Nainen 26-35)

Pakit on tullut annettua jollekin sellaiselle hakijalle joka hakee niin monetta kertaa, että tiedän tavoitteena hänellä olevan muutakin kuin tanssiminen ja itse en voi vastata samalla tavalla. (Nainen 46-55)

Vaikka ei kuulu tanssiseuraan, voi käydä harjoituksissa. Itse käyn 2-3 krt/viikko. (Nainen 36-45)

Hakutapakysymykseen vaikea vastata, kun vaihtoehdot lähellä toisiaan. Myös tulkinta vaikeaa. Olisi pitänyt muotoilla esim. niin, että tietyn painotuksen lisääminen / vähentäminen toivottavaa. Naistentanssit erikoisuus, luku sinänsä, ei voi verrata muihin. (Mies 36-45)

LAVAtanssipaikat ovat yliarvostettuja verrattuna tanssiravintoloihin. tila tietenkin on parempi, mutta seuraa löytyy samankaltaista molemmista paikoista. "vain tanssimaan" ja "vain tanssiystäviä" on klisee !!! (Nainen 36-45)

a) En kuulu ns. nirppanokkiin vaikka annankin joskus pakkeja. Huono tanssitaito on syynä hyvin harvoin. Oikeastaan vain silloin kun joku erittäin hyvä on tulossa hakemaan minua (hitaalle valssille) ja joku, joka ei osaa kyseistä lajia ollenkaan, ehtii ensin. b) kysymys nro.11. Olen langennut yhteen yhden illan juttuun tanssipaikalta bongaamani miehen kanssa. Ja seurustellut ei-niin-vakavasti kaksi kertaa. Kummankin tapasin tansseissa. c) Hauska kysely, laajempaankin olisin voinut vastata. (Nainen 16-25)

En vastannut seksiin, kun en tiedä, oliko kesäkisu lyhytaikainen seurustelu vai seksiseuraa (Mies 46-55)

Tanssinetin keskustelupalsta muuttunut vastenmieliseksi muutaman 10 kertaa päivässä kirjoittavan kestovihaisen egotrippailuksi. (Mies 46-55)

Pitäisi käydä useammin tanssimassa, mutta välillä on lastenhoito-ongelmia kun lapset on vielä suht pieniä. (Nainen 36-45)

Olen antanut pakkeja liian vanhoille hakijoille. (Mies 16-25)

Kiitos teille. (Mies 36-45)

Tosi hyvät kysymykset -- kiva että olette jaksaneet olla näin aktiiveja! (Nainen 46-55)

Pakit olen antanut hakurivissä, jos on väsyttänyt, enkä ole vielä päässyt rivistä istumaan/kahvion puolelle ruuhkan takia. (Nainen 26-35)

Pakkeja olen antanut myös esim.jos olen juuri lähdössä tai en vain jaksa. Mutta aina selityksen kera. (Nainen 36-45)

10/20 Puolisoni kanssa yhteinen harrastus. (Mies 36-45)

Kysymys 14: Kieltäytyminen työasioihin vedoten. Olen tanssipaikalla myös töissä. (Mies 16-25)

En pidä vuorohausta, enkä etenkään sekahausta. Luulisin, että molemmat yleisemminkin vähentävät tanssitaitoisten miesten intoa tulla tansseihin. Jos näin on, se on katastrofi lavatansseille/tanssibisnekselle. (Mies 36-45)

Kohta 14 - humalainen: vahvasti humalainen hakija - epämiellyttävästi käyttäytyvä: Tarkoitan miestä, jonka kanssa olen jo aikaisemmin tanssinut ja tanssittaja on niin sanottuja limanuljaskoita. Minulla on siis tieto siitä, että mies on epämiellyttävä. Ei mitään mutu-tuntumaa. (Nainen 36-45)

Hieno palsta. (Nainen 26-35)

Lähentelijänä oli mies ja itse olen mies, tapahtui naistentansseissa. (Mies 16-25)

Nyt en juuri tanssi, koska minulla on sellainen elämäntilanne. Toivon lisääväni tansseissa käymistä tulevaisuudessa. (Nainen 46-55)

Antanut pakit ollessaan tauolla tai ollessaan menossa tauolle. (Mies 36-45)

10. Käyn tanssimassa "hyvän tuulen lähettiläänä" (dansing Angel) (Nainen 46-55)

Tansseissa käymisestä saan "virtaa" niin, että jaksaa taas painaa pitkää päivää ja odottaas euraavia tansseja (Nainen 36-45)

En hae koskaan rivistä vaan nautin vain omista eväistä, vaimosta tai muusta seuralaisesta. Palstan lukeminen ei rohkaise muuttamaan tätä tapaa. (Mies 46-55)

Olen anatanut pakit hyvin harvoin. Syy on ollut vessaan meno tai ennalla sovittu kahville meno. Umpikänniselle sanoisin myös ei, mutta ei ole tullut sellaista tilannetta. (Mies 56-65)

Kiitos, oli hyvä juttu tämä kysely. PS. Aviopuoliso on kyllä löytynyt lavalta 32 v. sitten, eikä 10 v. sisällä!! (Nainen 46-55)

Kohta 9 ne joita EN merkinnyt ovat joko perusaskeltasolla tai tulossa "työn alle" (Nainen 36-45)

Sukupuolesi?? En osaa sanoa , kenelle se vaihtoehto on? (Mies 36-45)

Ärsyttävää: Tansseista tullut tuote, orkestereilla samat soittimet, samanlainen tanssilajipainotus, liian äänekäs musiikki jne. Kivaa: Tehokas liikuntamuoto, hyvä ja luonteva tapa kohdata uusia ihmisiä. (Mies 26-35)

Huippujuttu tämä tanssinetti. Jatkakaa samaa rataa. (Mies 46-55)

En yleensä kieltäydy ilman hyvää syytä. Muutaman kerran olen ollut juuri pois lähtemässä (muut samalla autolla olevat ovat jo menneet) ja sen takia joutunut kieltäytymään. Muutaman kerran on ollut vauhdikkaan pelin jälkeen ollut pakko vetäytyä huilaamaan.... (Nainen 26-35)

Kun järjestetään tapaamisia, niin mieluiten sellaiseen paikkaan, johon alle 18-vuotiaatkin pääsisivät sisälle =)(Nainen 16-25)

huvin vuoksi ja urheilun kannalta (Nainen 36-45)

Rukkaset olen antanut koska lääkäri kielsi tanssimisen ja menin KUUNTELEEN solistia (Mies 46-55)

kolmas tärkeä syy tansseissakäymiseeni on viettini "pukeutua" (Nainen 46-55)

palvelimelle kyytipörssi, jotta samalta paikkakunnalta tulevat samaan autoon, jos yhteinen kohde (Mies 36-45)

Asuinpaikkani lähettyvillä on tansseja vain satunnaisesti, varsinkin talvella. (Mies 56-65)

Jos kerta Swing-polkka on päässyt listalle, niin miksei hidas valssi ole sitten jaettu englantilainen/amerikkalainen? (Mies 46-55)

"10/20. Miksi käyt tansseissa?" Kolmas tärkeä syy: Yhteinen harrastus kumppanin kanssa. (Mies 46-55)

"Pakit" olen antanut ainakin pari kertaa. Kuitenkin nimenomaan miestenhaun aikana ja lähinnä lepo- ja juomatauon vuoksi - "Pyörryn muuten lattialle". Hakenut itse myöhemmin. Varsinaisten pakkien antamista vältän viimeiseen asti. (Mies 26-35)

Valitatte tanssiharrastuksen laajentamisesta, mutta keskustelusivulla bongaatte vain toisianne ja utelette missä nähdään. Eli alkakaa sanoista tekoihin, niin tanssitkin vauhdittuu. (Nainen 46-55)

On pakko sanoa noista seeproista että ostin ne joskus kauan sitten ihan sen takia että ne oli hyvän näköiset ja sopi mun kesäpuvustukseeni, en tiennyt että niihin liittyy jotain piileviä merkityksiä. Asia valkeni minulle pian enkä ole sen koommin uskaltanut niitä käyttää kun aina joku tulee soitaan suutaan, mutta siis omistan sellaiset, kyllä. En käytä. (Nainen 36-45)

10/20 Rentoutumisen takia 15/20 Luen tanssi.net:ä melko säännöllisesti, seuraan myös tapahtumia sieltää (Nainen 36-45)

Kävisin tanssimassa useammin mutta lippujen hinnat ovat kohtuuttoman korkeat kun siihen vielä lisää matkakulut. Ei yksinkertaisesti ole varaa. Nyt puhun todellisesta rahan puutteesta! Lisäisin myös että tanssinetin keskustelut ovat vaikeasti seurattavia jos ei niitä seuraa päivittäin. Ja ihan vielä lopuksi terveiset että muistakaa että elämässä on paljon muutakin kuin vain tanssi!!! (Nainen 46-55)

Olen kerran antanut pakit kun naistentunnilla eräs aloitteva tanssin harrastaja on hakenut kolmatta kertaa. (Mies 26-35)

Julkaisettehen tulokset Tanssi-netissä ja mielellään vaikka muuallakin. (Mies 26-35)

Tanssiminen on huippua! (Mies 26-35)

Erittäin hyvin laaditut kysymykset! (Nainen 46-55)

Ajattelin pelkästään lavatansseja, en kansantanssia (jota harrastan 3krt/viikko) (Nainen 26-35)

Kirjoittajan avainsanat: Tanssikysely, tanssigallup, palautteet

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu